úterý 28. září 2010

Eiffelka ...

.... všem notoricky známá, že jsem ji původně ani nechtěla fotit. Jenže, dostala mne, dáma ....321m vysoká... třema mastma mazaná....
Do Paříže jsme přijeli krátce před sedmou hodinou ranní. Byl tedy čas na projížďku po ještě stále prázdném velkoměstě. V parcích se pouze bjevovali tuatam jogující pařížani , venčící pejskaři se svými miláčky a zametači.
Všude zatím panoval klid.



Bylo nutné se rozdělit do dvou skupin. Zatím co jedna se procházela v parku a rovnala si kosti z dvanáctihodinové cesty autobusem, ta druhá stála v čele nezadržitelně narůstající fronty na vstupenky.
Pak nastalo střídání, nyní druhá skupina pečlivě hlídala prvenství v již dlouhé frontě na vstupenky a následující osobní kontrolu. Vše proběhlo dobře, prvenství bylo uhájeno. Obě skupiny patřili ten den mezi první návětěvníky železné madam

P.S. Všechny moje spolublogařky moc zdravím a děkuji za podporu a ocenění.
Fotila jsem hodně (já snad letos ani nebudu mít čas na pečení cukroví) budu postupně třídit a tvořit příspěvky o naši cestě

15 komentářů:

  1. Moc vás vítám doma..u mě na blogu je malé ocenění :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Eiffelka se vynechat nesmí! Snad jí taky někdy uvidím na vlastní oči.Těším se na pokračování

    OdpovědětVymazat
  3. To je dobře, že máš hodně zážitků a hodně fotek! Paříž je srdeční záležitost! Vítáme doma! :o)

    OdpovědětVymazat
  4. nádherné fotky!! těším se na vyprávění dalších zážitků

    OdpovědětVymazat
  5. ááách - Paříž, věřím že bylo náramně. Vítej doma cestovatelko :o) těším se na další pařížskou reportáž, prima den, Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Segra. Vitaj doma. Teším sa , že pokecáme.

    OdpovědětVymazat
  7. Krása...já v Paříži nebyla, takže foto vítám. :o))

    OdpovědětVymazat
  8. Aranelko, vyzvedni si u mne prosím Ocenění pro Tvůj blog - děkuji, Martina

    OdpovědětVymazat
  9. Taky mě ta železná lady vždycky dostane,je to krása a moc se těším na další pokračování. A to se, prosím, Verlaine dokonce odstěhoval, aby na ni nemusel koukat, tak ji v době svého vzniku nesnášeli. A dneska:-) Všechno je jinak. Paříž ale je a bude srdeční záležitost:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Já bych to taky ráda viděla..no možná nekdy..jsem ráda že jsi zase doma:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Vítej zpátky a s těmi fotkami na mne padá nostalgie a vrací se vzpomínky... chci se tam aspoň jednou vrátit, na místa, kde to začalo.můj muž a já.

    OdpovědětVymazat
  12. Jůů, chci taky výletovat po Paříži! Krása :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Vítej doma :)
    Nádherný fotky, zase jinej pohled na tu úžasnou "dámu", dávej další a další fotky a povídej...
    Těším se na zážitky, postřehy i fotky a těším se do Paříže!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Francii jsem zatím podrobněji nenavštívila, fotky jsou krásné a utvrzují mě v tom, že bych to měla napravit :-))

    OdpovědětVymazat