pondělí 6. září 2010

Holynka si užívá...

... sluníčko a sleduje dění z oblíbeného místečka na balkoně.

Nelynka si hoví v pelíšku. Je hodná a milá, má "své dny " a nošení pleny snáší trpělivě.

Dnes jsem musela ráno na krev. Taková rutina nebýt mé husté krve. Ani dostatek tekutin odběr neulehčil. Sestřička mne i mou krev má zaškatulkovanou do kategorie těch co ji kazí radost z práce :o) No co mám říkat já, že jo.
No a když jsem vyndavala z tašky papír na rozbor krve, vypadl mi papír ještě jeden. Ach jo, budu tam muset ještě jednou zítra nebo pozítří. Ale s úplně jinou tekutinou :o)

Po pozdní snídani jsme vyrazili do Lysé ke kadeřnici. Zastavili jsme se u švagrové Vé a švagra, který je můj nejoblíbenější. Já totiž žádného jiného nemám :o)))
Jejich Chelsie je bišonka, která má od mládí pohmožděnou pacičku. A tak se stylizovala do kategorie hypochondrů co leží buď na okně, nebo na stole a jí a jí a takto pěkně vypadá :o)
My vypadáme taky pěkně, jíme takovéhle dobroty z místního pekařství, mňam :oD


Nad Lysou dnes lítal gripen. Fotila jsem z auta a málem jsem si svázala ruce, jak jsem honem tasila foťák :o)
Z Lysé jsem si odvezla úlovek. Mám vypůjčené divadelní kukátko. Že by začínala divadelní sezóna ?

4 komentáře:

  1. pozdravovali jste našeho Lukáška?:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Téda, tak pořádného Bišonka jsem ještě neviděla! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Není ten bišonek trochu zvětšený? Také jsem takového ještě neviděla.Líbí se mi Holynky pohoda na sluníčku, Zachariáš se také tak rád vyhřívá. A divadelní sezona tu je, múzy krouží ve vzduchu:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Andy nepozdravovali, páč nevíme kde se Lukášek nachází :o)
    Bišonka není zvětšená, je skutečná. Třeba kdyby si mí švagři pořídili trpaslíka tak jima taky vytloustne :oDDD

    OdpovědětVymazat