pátek 10. září 2010

Přijela k nám Miška

Jelikož děda nebyl vyprovodit 1.9. Michalku na její první cestičce do školy, se zájmem poslouchal co všechno se v takové první třídě děje a jak to tam vypadá.
Michalka si moc hezky pohrála s Holynkama a pak upřela zrak na nový katalog Ikea.
" Ikea mne moc zajímá" prohlásila a důkladně katalog prolistovala.
Večer koukala s námi na kousek filmu Bobule. Zareagovali jsme pozdě, když už hlavní hrdina vysvlékal slečnu z trička. A Michalka prohásila " tak takhle to začíná, když se dva chtějí milovat" Tak teď už to víme i my s dědou :oDDDDD

Nyní Mišinka už spí.
Snědla dvě porce šunkáčů i hrozen vína a nechala si vyprávět pohádku o Popelce.
Dnes nám vykvetla fialka zvláštně vybarvená

5 komentářů:

  1. :-)))))
    Ještě, že Mišku máte, kdo by vás jinak zasvětil do tak důležitých oblastí lidského života.
    Bobule jsem si včera vychutnala a užila při práci a lehce jsem zatoužila podívat se do svého rodného jihomoravského kraje.

    OdpovědětVymazat
  2. Fialka je krásná. A není nad osvětu:-)Vidím, že i prvňáčci v tom mají jasno:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem se tu začala hlasitě smát :-))) Miška mě baví ... potřebuju více dní, kdy bude Miš u vás na návštěvě, chi chi.

    OdpovědětVymazat
  4. Miška má mozeččk jako houbičku, informace nasává někdy ani netušíme kde a jak :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Právě..,ožná vás za pár let ještě poučí:-)))nebudete zaostalí:-))

    OdpovědětVymazat