úterý 14. září 2010

Rychlochřipka

No jo. Miška chřipku chytla taky.
Využila jsem příležitost (mám dovču) a rozjela se hlídat, ošetřovat a hlavně si Mišku užít.
Vyrážela jsem ráno ráničko, a že bylo studené brrrrr.
V Rudné byly ráno krásné červánky.
Zamávali jsme rodičům odcházejícím do práce a začaly si hrát. Nejdřív jsme na létajícím koberci převáželi náklad. No, taková hra, dejme tomu pro marody. Hodně jsme malovali, dokonce si Michalka napsala domácí úkol a došlo i na výrobu palačinek.

V nestřeženém okamžiku se Michalka odkráčela převléknout. Říkám "ani jsem tě neslyšela, že jsi odešla z kuchyně"
" máš nárok neslyšet, jsi babička"

Den jsme si s Miškou užili parádně i když jsme byly zavřené v bytě a bez Holynek. A jak je vidno na fotkách chřipka je pryč. Byla to jakási rychlochřipka, protože večer už Miška tančila ZUMBU jako profík a jestli bude v poho půjde zítra mezi ty velké dospělé holky opět cvičit.

ZUMBU tančí i tatínek Honzík. Prostě ZUMBUJE celá rodina :o)


6 komentářů:

  1. Mám ji také, od víkendu, a i jako rychlo je pěkně protivná. A pořád nechce odeznít:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou krásné! chřipkou rozhodně nepoznamenané ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky :)
    Odpočinek je taky nutný, zvlášť když hrozí chřipka ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Honzík se měl dát na manekýna :-))). Já si cestu do Rudný plánuji hodně dlouho... Tak snad mi to vyjde alespoň na dušičky :-).

    OdpovědětVymazat
  5. ... jsi prostě skvělá babička!!!

    OdpovědětVymazat
  6. to je dobře, že byla rychlá :), jinak moc hezký den!!

    OdpovědětVymazat