sobota 11. září 2010

Kudykam

Pro všechny, kdo našel v díle páně Hapky a Horáčka zalíbení.
Já osobně, jsem v roli potměšilého hosta v penzionu svět prožila s jejich tvorbou nemalé citové investice :o) a loňské Vánoce mne obdařili dárkem ohrožený druh. Jó, už něco pamatuju.

Nocí v Pražských ulicích nám neustupujíc zněly tóny a slova i notoricky známé, ovšem neomšelé. Říkám si můj bože, to je krásný den jako bych vzhlédla havrany na sněhu. Ani usnout se nedalo. Přišlo mi to vhod. A dnes pokračujeme, přehráváme co se dá(Há a Há) jen aby z nás nevyprchala ta slavnostní nálada.
Nevíte kudykam? navštivte noblesní Státní operu. Může se stát, že hlasem nejhlubším Vám záda zamrazí kočka ze Záběhlic.
A ani Dyka nemusíte honiti, výkony jsou nevídané.

P.S. vstupenky na představení jsem dostala od svého syna a jeho Evy ještě ke svým květnovým narozeninám. Ještě touto blogařskou cestou moc děkuji :o)

1 komentář: