sobota 18. září 2010

Nejoblíbenější místo. Marušky...

....u nás doma je balkónová lavička.
Tentokrát trávíme spolu pohodový víkend. Je spokojená a má dobrou náladu.
Uvědomila jsem si, jak nám letní pauza prospěla. Všem.

V pátek nás v CČM čekalo milé překvapení v podobě čerstvě otevřeného obchůdku na CČM
s názvem Kaas Met Smaak. Ano, pro všechny mlsaly kvalitních sýrů. Třicetiprocentní eidam tam určitě nenajdete.
Naopak náš nový racllete gril se má na co těšit. A naše návštěvy také.


Neodolali jsme a koupli kousek originál parmazánu. Stačí jen kvalitní uvařené špagetky pokropit panenským olivovým olejem a nastrouhat sýr na hoblinky. V tomto případě méně znamená více.

4 komentáře:

  1. Aranelko ten balkonek je nádhera, vůbec se nedivím, že je to oblíbené místo. O racllete jsem přemýšlela, zatím máme jen fondue... Víno popř. olivy (to si nedělám legraci) a sýr...to miluje naše labužnice Majda

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé o jídle néééé...zrovna žužlám jogurt. A tak bych si dala pažety (špagety)

    A na vašem balkoně bych taky byla spokojená...a možná to není balkonem... Možná to je těma lidma kteří jej vlastní. S váma je krásně i ve sklepě. Jste milí lidé.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak teda..na balkóně kvete víc kytiček,než mě na celé zahradě :-)))
    A parmazánu jsem bohužel stále nepřišla na chuť,ale nepochybuju,že bych si v obchůdku vybrala..mňam.

    OdpovědětVymazat
  4. no nelákej..bolí mi už zase zub:-((

    OdpovědětVymazat