úterý 19. října 2010

Včerejší podzimní toulky...

...nás přivedly k stromu zlatem zalitému...jinan dvoulaločný, neboli ginko biloba. Pro některé překvapení ale je to jehličnan. A k čemu nám může prospět ?
  • Ginko biloba zabraňuje vzniku sraženin
  • Ginko biloba - používá se jako prostředek při nemoci ledvin a jater
  • Ginko biloba zmírňuje příznaky stáří
  • Urychluje hojení ran
  • Prospívá pleti
  • Ginko biloba potlačuje alergické reakce
  • Stabilizuje hladinu glukózy
  • Pozitivně působí na poruchu sluchu a zraku
  • Ginko biloba odstraňuje pocity únavy
  • Zlepšuje paměť
  • Zvyšuje mozkovou činnost
... co jsme ještě viděli...jiřiny...
...malé soukromé zahrdnictví...

...inspirovala jsem se podzimní výzdobou okna .... už se na tom pracuje....
... tyhle porostlé domy miluju...jen obyčejná kostka ale ....
... a co na to naše Holynky....pěkně se proběhaly....Holynka...
... Nelynka...
...kořeny. Taková byla naše podzimní procházka


6 komentářů:

  1. :-)) zrovna dneska jsem dětem nesla 2listy z ginka jako svátost! objevila jsme je v parku- máme tam úplně nový ginkovník ;-) Jsou zajímavé, že?

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné Holynko!Gingo mám na zahradě a každý den se kochám!Sice není ještě tak veliký, ale i tak je to svátost.Čím jsem starší, tím více je mi podzim bližší a tím více si užívám všech jeho forem.Mějte se s Pepíčkem krásně...:o)

    OdpovědětVymazat
  3. Umíš se toulat, to tedy ano :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsem nevěděla, že je to jehličan. To by mě tedy nenapadlo:-) Pěkné fotky!

    OdpovědětVymazat
  5. je..to musím k vám se podívat!

    OdpovědětVymazat