úterý 26. října 2010

Milada


Zavítalo k nám Divadlo na zábradlí s "nedokončenou operou" MILADA.
Toto benefiční představení se konalo na podporu našeho oblíbeného mateřského centra MUM :o), domova pro seniory Bethesdu a o.p.s. Čokoládové děti.
Po představení se konala ještě diskuze s osobnostmi a zainteresovanými odborníky na problematiku xenofobie, šovinismu, rasismu, extrémismu a (ne)tolerance. Tu sme ale vynechali protože máme xenofobního souseda a když Holynky doma poštěkávaj, vytrvale nás prozvání.
Představení bylo fajn, vtipné sklepácké kousky propojené písněmi s velice výraznými texty. Tak třeba jedna píseň oplývala až čtyřmi slovy: "ráno mrkev, večer nic" Jak já tomu rozumím ....jak mě to oslovilo!!! :oD

Ještě se vrátím k jedné dnešní dost důležité a zásadní věci. Po noční jsem si schrupla a mazala na hloubkové sono. A výsledky? Vše je o.k. !!!
No a tak plná optimismu jsem vyrazila do obchodů v centru města, pokoukat jestli se někde nenachází Ježíšek. A jak jsem se tak rozkoukávala, padly mi do oka boty. Nejdřív jsem je minula....a pak se vrátila.....a poodešla.....a vrátila a koukla na cenu.....tak jsem si je spoň vyfotila..... přišla prodavačka .....a vnutila mi je vyzkoušet.....a tak jsem cítila jak by asi byly pohodlné....zula jsem je a pohladila na rozloučenou....a pak najednou....stojím u kasy a platím. Prostě mám nové boty, takové trochu vtipné a nekřesťansky drahé.
Mám pro to jen jednu jedinou omluvu, že nohy nás nosí celý život a my bychom se k nim měli chovat hezky :oDDD


4 komentáře:

  1. Tak přesně takhle jsem si i já koupila ty své nové kozačky :-D. Já ostuda na Miladu nešla. Ale budiž mi omluvou, že mi stejně není dobře a Aleš chodí hodně pozdě domů, tak by neměl kdo hlídat děti :-(.

    OdpovědětVymazat
  2. Trocha extravagance, moc hezké a netuctové ..vidím, že Francie tě neopouští :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné, prostě tě volaly, čekaly tam na tebe...

    OdpovědětVymazat
  4. Boty vypadají fakt pohodlně a přitom slušivě.

    OdpovědětVymazat