úterý 12. října 2010

Román pro muže ....


... se nekonal.
Těšila jsem se, že tentokrát to klapne. Návštěvu kina jsme totiž už jednou odložili.
Jenže večer mě najednou z ničehonic začalo bolet v krku a počla mě drtit zimnice. Místo kina jsem si dala horkou sprchu a šupky do postele.
A to jsem dnes měla naplánováno mytí oken a plavání. V rámci krmení Mišelína by to chtělo pořádnou aktivitu.
Jenže, žádná pilná včela ze mne nebyla. (jednu jsem vyfotila na balkóně v lobelkách)
No, lepší je být zdravá a tak v klidu spřádám další plány.

4 komentáře:

  1. A to je, myslím, dobře. Ten film není dobrý. Podle mého, ovšem. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Někdy šupkyhupky vyřeší vše!Přeji dobrý týden! :O)

    OdpovědětVymazat
  3. Hlavně, ať z toho bolení krku nic není...Včelka je moc pěkná a ty nemusíš být pořád pilná:-)

    OdpovědětVymazat
  4. No tak snad to klapne..mamce se líbil..no my nejsme zas až tak kulturní rodinka..tak my bychom ho asi vydrželi:-)

    OdpovědětVymazat