sobota 9. října 2010

Na podzim.....

... mívám za balkonovýma dveřma převelikou chryzantému. Pokaždé sluníčkově žlutou. Letos si mne zpočátku tříbarevka nezískala ale nakonec jiskra přeskočila. Jestli to nebude tím, že život je změna :o)

Odpoledne jsme se jeli nakadeřit do Lysé. A pak na krátkou návštěvu švagrové Vé. Žádné dlouhé vysedávání se nekonalo, je pěkně načnutá, tedy co se rýmy a chrapotu týká. Až se divím, že si na víkend vzala Marušku. Snad tam neonemocní.
Maruška si se zájmem prohlížela můj foťák "a to je hned hotová fotka, Liduško?" Hned ne, nejdřív musí do PC.... "Ahá, to máš kabílek, viď? " :o)

3 komentáře:

  1. Tříbarevnou chryzantému jsem ještě neviděla, je krásná:-) Já mám žlutou, ale už mi odkvétá. Nejspíš se podívám ještě po jedné:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Chryzantéma je mi líbí moc.Přeji pohodový a krásný podzimní sluníčkový týden.Janka

    OdpovědětVymazat
  3. Maruška je chápavá:-)A chryzantéma krásná...

    OdpovědětVymazat