pondělí 4. října 2010

Ledňáček

Včera jsme navštívili naše divadlo v Horních Počernicích.
Jsme patrioti ale je nám milé z vícero důvodu. Třeba, že zde hostují špičkové soubory nejen z pražských divadel.
A my nemusíme nikam daleko do centra města (trochu papučová kultura) je kousek od nás a my máme pořád na paměti naše Holynky, které zůstávají doma samotné a někdy k nelibosti souseda důchodce, poštěkávají. Takže jejich samota se naši krátkou cestou výrazně zkrátí.
Potom je to kulturní prostředí, pořád je vlastně naše divadlo nové a ve foaié se konají vždy výstavy umělců. Nyní zde vystavuje svoje malby Věra Tataro zde
Před divadlem je autobusová zastávka, jezdí sem autobusy z Černého mostu. Nebo z vlakového nádraží HP. Troufám si prohlásit, že je plně bezbariérové.
Je zde příjemný bar, kde se osvěžíte bez dlouhého čekání.
A v neposlední řadě, máme pocit, že vstupenky budou o nějakou tu pětku levnější než přímo v Praze.

V našem divadle bude od 22.října probíhat Čechův divadelní podzim. Přesto, že jedním z představení budou Tři sestry od Antona Pavloviče Čechova, nekoná se podzim na jeho počest. Festival je poctou proslulému scénografovi Milanu Čechovi, který pro amatérské divadlo v Horních Počernicích hodně udělal. Sám často hrál s místními ochotníky a navrhl pro ně desítky scén.
Festival je tedy koncipován jako přehlídka amatérského divadla otevřená všem divadelním žánrům. Tento třetí ročník se koná od 22. října do 31. října 2010.

A co ke včerejšímu představení Ledňáček, které nám přivezlo divadlo Ungelt ? Ve stylové anglické komedii předvedli své umění pánové Petr Kostka, František Němec a pořád krásná Alena Vránová. Všichni herci byli v roce 2008 nominováni na Cenu Thálie. Prostě herecký koncert to byl !

P.S. krmení Mišelína začíná mít první úspěchy (na váhu nestoupám, nemíním se hroutit) do svých večerních pouzdrovek jsem tak nějak z lehka vklouzla :o)

5 komentářů:

  1. Tak to jste se měli krásně...
    Můj Mišelín je beze změny, jak jsem utahaná, jsem víc hladová...Musím se polepšit!!! Gratuluju k vklouznutí do pouzdrovek :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ledňáčka jsem viděla, krásný. Ovšem zaujal mě ten festival amatérského divadla. Zkusím prozkoumat podrobněji. A o Mišelínovi ani nemluvím:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulace...ale taky nehubnu..což je k nevíře..človek by řek, že musím anic:-)asi kdykoli se mi uleví..doháním:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mišelína vykrmuju svědomitě. Ledňáčka jsem ještě neviděla, ale Ungelt má takovou atmosféru, že bych asi do HoPo nejela, nicméně ten pozdimní festival u vás vypadá lákavě :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji ke gratulaci, Mišelína budu vážit po jednom měsíci, tož sa uvidí !
    Marketo, já Ungelt taky ráda, jenže za stávající situace bychom museli buď najít hlídání pro Holynky nebo jít každý zvlášť. Štěkají štěkají jako praštěné, jsou příliš zvyklé, že Pepa pracuje z domova a nejsou samy

    OdpovědětVymazat