sobota 16. října 2010

Sluha dvou pánů


Vzala jsem si dnes dovolenou. Vyspala jsem se po předchozí šichtě a v poslední hodině jsme odkráčeli k volbám. Potom jsme doma vyzvedli Holynky a vyrazili na společnou dlouhou procházku. Chodníky nám barvilo spadané listí, ze zahrad se na nás dívali obří jiriny. Vrátili jsme se domů abychom poklidili naše hnízdo. Můj "přítel v běsu" zametal, já vytírala. V podvečer nás v naši oblíbené restauraci Mondi čekal stůl pro dva. Hořící svíce voněla a jídlo bylo jako z ráje. Pak už jen cesta do divadla na skvělou a nesmrtelnou komedii Carla Goldoniho.
Takový byl dnešní den, taková byla naše soukromá oslava narozenin mého muže.
Ještě jednou všechno nejlepší !!!

5 komentářů:

  1. Já tu tak ráda chodím...to Vaše souznění a láska na mě dýchá z každého druhého příspěvku...Vše nejlepší k narozeninám :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu krásný narozeninový den! Ať je takových co nejvíce!

    OdpovědětVymazat
  3. Přidávám se ke gratulaci všeho nejlepšího!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Přejeme Pepovi hodně stále hodně zdravíčka a dobré pohody! :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Pavlo, moc moc děkuji. Věř mi, nemáme nic zadarmo o to víc si ceníme každé společně strávené chvíle.
    Arnico, jsem moc ráda, za tvoji návštěvu děkuji za přání.
    Sousedko moje dík!
    Vlaďko, děkuji. Všechny pozdravy a přání vyřídím !

    OdpovědětVymazat