pondělí 18. října 2010

Ocenění

Pravidla pro udělení jsou:
1) Poděkovat osobě,která vám ocenění věnovala
2) Umístit logo na svých stránkách
3) Dát odkaz na osobu, která vám toto ocenění věnovala
4) Napsat o sobě 7 věcí, které mohou být zajímavé pro ostatní
5) Nominovat 7 tvůrčích blogů
6) Dát odkazy na vámi nominované blogy
7) Napsat na vámi nominované blogy, který prozradí vaše jmenování...

Nejdřív jsem se styděla málo, nyní už hodně. Nevím jak to v poslední době dělám ale nestíhám co bych chtěla a potřebovala. Mám tak velké zpoždění a přitom tolik si vážím ocenění, které se mi dostalo od Pavly, Martinky, Vlaďky, Andy, Handy, Gabro a Lucie. Moc Vám všem milé spolublogovnice děkuji!

Nyní se pokusím napsat o sobě 7 věcí, které mohou být pro ostatní zajímavé

1. Přes všechny ztráty, křivdy a protivenství cítím a dokonce i vím, že můj život je pro mne to nejbezpečnější místo. A toto bezpečné místo sdílím se svoji rodinou, kde vzdálenost nehraje roli.

2. Když jsem se smířila s pocitem, že zůstanu sama, potkala jsem muže. Odjeli sme spolu na ostrov, kde jsme týden vzájemně naslouchali jeden druhému. Moře spláchlo všechny pochybnosti a slunce prozářilo cestu k společnému životu.

3. Mám dva přátele, lidi mi velice blízké, které budu milovat celý svůj život. Jsou jimi moje dvě dospělé děti. Muž a Žena a jejich návraty domů jsou mi svátkem.
Když mluvím o lásce, znám a cítím jednu ze které lidé v mém věku mívají obavy. Poznali, že jejich mládí je definitivně pryč a ještě neví, že nastal čas mnohem krásnější, hlubší a plný něhy. Nastal čas být babičkou.

4.Naše Holynky, plemeno dandie dinmont teriéra. Můj splněný sen, moje tuličky ksichtové na které se stačí jen podívat a ihned se všedni starosti dne rozplynou.

5.Jsem tvůrčí a ráda se učím novým věcem. Z tohoto pohledu mi vyhovuje dnešní doba, (i když pro staré časy mám slabost ) která přeje emancipovaným ženám. Momentálně tedy nejvíc tvořím vhodný jídelníček abych přebytečná kila předala svému smyšlenému příteli Mišelínovi a to prosím natrvalo!
Ale zabývám se i našim hnízdečkem, ráda si ho zdobím. Také bych moc ráda cestovala. Kam? nejlépe do stanice jménem Francie.
A co se týká nových vědomostí, od zítra mi začíná nový kurz fotografování !

6.Paličatá. V mém případě zabýčená. Komplikuji tím asi život svým blízkým a také sobě. Jenže, snad býčím ve prospěch dobré věci. Mám energii a sílu dát věci do pohybu

7.Mám ráda umění. Moje duševní potrava bez které bych jistě uhynula.

Tak a nyní bych měla předat toto krásné ocenění dalším. A přiznám, že s tou největší chutí bych ho nejradši dala právě těm, které mne nominovaly. A k tomu ještě:

Mija a nejen její malé ženy ale krásný photoblog
Janka a její proměny
Marionnet a její něha, cit pro věci, které mají duši
Míša a její koutek, kde je dobře nejen ji
Martina tvoří nejen krásná sklíčka a doma má pejsky, no dejme tomu trochu většího vzrůstu. Škoda, že bydlím v paneláku no
Arnica která se připojila ke krmení Mišelína a stala se tím mojí právoplatnou spolubojovnicí
Eliška šikovná ženská, kterou jsem nejdřív našla na Mimibazaru. Znáte Green Gate?

Krásné dny všem :o)

4 komentáře:

  1. Já velmi děkuji, až se mi v tuto noční dobu slza v oku zaleskla dojetím :), vzhledem k ovíněnosti, si to s dovolením přečtu ráno ještě jednou, a hned to pošlu dále.
    Ještě jednou velice děkuji za tu čest.
    M.

    OdpovědětVymazat
  2. Aranelko, děkuji moc a je mi ctí, od tebe tohle ocenění dostat.Takže budu muset udělat hodně veelký skok v příspěvcích a napsat jeden aktuální, že?:-). Ještě jednou děkuji a přeji krásný den
    Janka

    OdpovědětVymazat
  3. Aranel, moc děkuji! ...teď vypadá na to, Mišelína dokrmit musím, chtě nechtě, co zbývá???

    OdpovědětVymazat
  4. Aranelko, moc děkuji za Tvé ocenění... Vážím si ho, protože oproti Tobě nevládnu tolik krásou slova, kterou tak ráda čtu! :o)

    OdpovědětVymazat