čtvrtek 14. října 2010

Krmení Mišelína pokračuje...


...a je to už měsíc. No a právě dnes jsem se měla v úmyslu převážit. Zjistit tak případný váhový úbytek. Jenže, došla mi odvaha. Pravda, i kalhoty koupené před odjezdem do Paříže jsou mi tak nějak volnější ale zbabělost měla větší sílu než moje odhodlání. A pochybnosti, co když jsem zhubla málo a celé to omezování bylo k ničemu. A co když je to moc a není to zdravé ? Je vůbec správné vážit se během hubnutí? neměla bych se spíš přeměřovat?
Cestou na pravidelnou lékařskou prohlídku jsem spoléhala, že jako pokaždé mě bude do vážení nutit sestra. Jenže ta se mne tentokrát jen zeptala kolik vážím. Řekla jsem ji výši své původní váhy a ona vyjekla "tolik ???!!" Tolik, povídám o dvě hlavy menší sestře. "To je hodně, měla byste s tím něco dělat !" vyškolila mne. Pak mi ještě necitlivě bodla do prstu a vymáčkla kapku krve. "hmmm cukr dobrý, jenom pět" prohlásila zklamaně.
Po zbytek dne jsem měla nad čím přemýšlet. A večer když Pepa odešel na schůzi a já zůstala doma sama jen s Holynkama, udělala jsem to. Tak nějak tajně. V pološeru. Nejdřív jedna noha....taaak.....nevypadá to tak hrozně ......tak dobře, dám tam i druhou .....aaaaaaaaa....to není možný .....slézám dolů....zhluboka dýchám a rovnám si v hlavě jestli je to možný nebo ne.....roste odhodlání a tentokrát rovnou skáču na váhu....čísla lítají sem a tam....aaaaa...je to pravda, je to tak....nakrmila jsem za měsíc Mišelína o 13kg... v překladu:zhubla jsem 13kg !

Dnes jsme s Pepou navštívili nákupní centrum. A dostala jsem dárek. Novou učebnici francoužštiny i s CD. No jo, ty moje věčné začátky :o(
A jednu maličkou jsem si koupila já, na cesty do práce a z práce, protože to vypadá , že mám políčíno na další návštěvu Francie. Případní zájemci o hlídání Holynek se můžou hlásit ! :oD

Stavili jsme se dnes u Marušky ale nebyla moc dobře naložená, natahovala a stěžovala si. Snad ji o víkendu u nás rozveselíme.


Cestou domů jsme viděli letět nad Prahou balón. "Budu muset častěji mýt na autě okna, abys měla kvalitní fotky na blog" prohlásil Pepa :o)

7 komentářů:

  1. Tedááááá, máš můj obdiv za výdrž a pevnou vůli !!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Teda LIDUŠKO, dostaneš rovnou na holou! Zdravé je hubnout tak dvě kila za měsíc! To tvé číslo je děsné!Mluvím z pozice znalého a prosím, brzdi! Mišelín skučí hlady a slyšela jsi někdy jojo efekt? ...

    OdpovědětVymazat
  3. Vlaďko taky jsem překvapená, a vím co se může stát ale byla jsem fakt moc NAŽRANÁ. U mne 13kg je jako u normálního člověka 4-5kg. A navíc, míním navštívit odbornou pomoc!

    OdpovědětVymazat
  4. Aranelko,jsi šikulka.
    Ale je dobře,že máš v plánu zajít za odborníkem.A pan Pepa je vtipálek :o).

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasnééé!! Jak to děláš? Myslím tak efektivní krmení Mišelína.

    OdpovědětVymazat
  6. Je to úžasné, ty bláho, to jsi dobrá! Ale jak píše Vlaďka je to moc rychlé, holka zvolni, ať jsi nejen krásná, ale i zdravá.
    Já tu zalézám studem pod stůl, můj Mišelín je pořád stejný, nějak se nemůžu chytnout:-( Nechceš se o úbytek podělit?:-D
    Ještě mi prosím prozraď, jak jsi to dokázala???

    OdpovědětVymazat