pondělí 25. října 2010

Mám večerní program

Nutno říct, že od určitého maléru, jsem poučena a navštěvuji zubařské křeslo pravidelně.
Můj strach ze zubařského náčiní je tím pádem menší no ale zase častější. Dnešní kontrola proběhla v poklidu. Žádný horor se nekonal a doufám, že nebude!!! Jen mně moje přepečlivá pani doktorka upozornila, že si neumím čistit zuby. "Faaaakt?" opáčila jsem. "Fakt!" zaznělo přesvědčivě.
Na její pokyn přinesla sestřička několik zubních kartáčků. No vlastně jeden a ten samý, jen v různých barevných kombinacích. "Jaký si dáte?" "růžový" odpovím jistě. A pak mi podala pani doktorka do ruky zrcátko ve tvaru vytržené stoličky abych se mohla dívat jak správně čistit zuby. Šmidlala mi po dásních a směrem přes krčky nahoru a trpělivě vysvětlovala, co je a co není důležité. "A teď zase vy!" vyzvala mne nekompromisně k ukázce, jestli jsem probranou látku správně pochopila. "Ano ano tak je to dobře.... výborně ....a budete to dělat celé večerní zprávy, každý den !"

Pro tento případ jsem si koupila doporučený kartáček ještě jeden. Budu si s ním čistit zuby v práci. A pak ještě sadu malých zubošťourů, jsou to vlastně takové miniaturní čističe lahví, no.
Takže milí a vážení, pokud by ste mě chtěli zvát večer na víno, kávu nebo by ste se mnou chtěli navštívit kulturu, pak se smiřte s tím, že z mé pusy bude čouhat kartáček na zuby :o)))

P.S. pani doktorko, moc si Vás vážím!!! a moc děkuji za lekci čištění zubů. To víte, já si najivně myslela, že když je mi půlstoletí už si vyčistit zuby umím. Člověk se prostě učí celý život :oD


A něco k Mišelínovi.
V sobotu je můj vážící den. Ano, už mám odvahu skákat na váhu. Za poslední týden jsem ubyla jedno kilo. A začínám se cítit skvěle páč se moje tělo souká do velikosti 44. Pomáhá mi nyní můj SEBEKOUČINK (přihlásila jsem se na internetu www.stob.cz na sebekoučink) . Poctivě zapisuji vše co sním a vypiju. Po vyplnění večerního jídla pak netrpělivě čekám, jak se mi vybarví semafory. Je zajímavé, že pořád bojuji s nedostatkem bílkovin. Zařadila jsem tedy plátek sýra, nebo kousek tvrdého tvarohu i k svačinám. A je to hned znát i žaludek je zaplácnutější.

Jak vařím. No mám to rozhodně mnohem snažší, než mámy od početné rodiny.
V pátek mne překvapil Pepa. Přišla jsem domů po své šesté dvanáctihodinové směně odpracované za minulý týden. Měla jsem všeho dost, vlezla jsem si pod sprchu a navlíkla pak rovnou pyžamo. V tom dorazil domů Pepa a přinesl nám salát CÉSAR z naši oblíbené restaurace. To bylo radosti. Tedy jen krátce, hned jsem po zásluze vytuhla.

O víkendu jsem vařila hovězí guláš. Prostě klasika, nevařím ho z tlustého masa ani nezahušťuji moukou. Tentokrát jsem dala jako základ nejen cibuli ale i nastrouhanou kořenovou zeleninu. Na talíř jsem si vyndala hlavně kousky masa a k tomu čerstvou zeleninu. Jó, zelenina je mi nyní chlebem.
V neděli jsme měli pečené kuřátko, tam není problém si odloupnout na talířek prsíčka a přidat kus zeleniny.
Pořád vedou husté zeleninové polévky. Tento víkend byla jakási zelňačka. No žádná klobása se v ní neplavila a zelí jsem do ní nakrájela čerstvé.
Jím už po třech hodinách.
Nejhorší je, že zanedbávám pohyb. Ne že by nebyla chuť ale nebyl čas. Tento týden byl mazec, byla jsem ráda, že jsme každý den zařadili s Pepou a Holynkama dlohé procházky.

8 komentářů:

  1. To je telepatie, já u Tebe, Ty u mně :o))
    Právě hltám Tvůj příspěvek - jo zubaři, to je kapitola sama o sobě :o) Gynekolog a zubař -navštěvuji naprosto pravidelně, k žádnému se mi nechce, ale nikdy nevynechám :o)
    A to je mi novinka,(snad mi neuniklo, že v tom jedeš déle) - chceš být krásnější a hubneš - držím pěsti! Ale Ty to dokážeš, jsi silná holka, i když to jídlo je takové pokušení co :o))
    Jen piš jak pokračuješ, těším se, hezký večer, Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem zvědavá, jestli Tě ve čtvrtek ve Slánce poznám! :o)!!!Jsi pašák! já nic nevydržím a jídlo je pro mne požitek a životní nutnost!Tak je pravda, že jsem narostla z velikosti 36 na 38, ale nikdo neví, kam to až půjde.Ovšem já musím žít v souladu se svými Langerhausovými ostrůvky.Když nedám dost, necitové zahlásí hypoglykemii a já ochotně kdekoli padnu! :o))))), ale možná též vychytám:o)

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, také na gynekologii chodím pravidelně. Já prostě ty doktory nemusím ale nedá se nic dělat. Prevence je mnohem lepší než nějaký malérek. Moc ti děkuji za podporu v krmení Mišelína, jedu v tom pořád a držím se !

    OdpovědětVymazat
  4. Vlaďko, ve Slánce mě poznáš na tuty:oD
    I já nosila ve svém dospělém životě velikost 36...pak 38....40.....prostě plíží se to nenápadně. Ale co jsem provedla se svojí figurou v posledních letech, je děs. Musím, musím i když velikost 38 je na míle vzdálený sen, snad se na jaře dočkám velikosti 42. Musím však zvládnout obrouvskou překážku se jménem Vánoce.

    OdpovědětVymazat
  5. AHOJKY, I JÁ SE PŘIDÁVÁM K DRŽENÍ PĚSTIČEK...
    NEBOJ, RECEPTŮ NA VÁNOČNÍ CUKROVÍ JE VŠUDE PLNO, URČITĚ VYBEREŠ I NĚJAKÉ DIETNÍ VARIANTY :)
    A DO JARA TO URČITĚ DÁŠ :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Sedím s teplým čajem u PC, na hlavě šálu... Už vím, kde se berou ta kilečka navíc! Teta Aranelka mi je posílá :-))). Jak jsem doma, stále něco mlsám :-(. Není pohyb a začíná to na mě být znát... Už aby mi bylo líp a mohla jsem se s chutí začít omezovat :-D.

    Moc ti fandím! G.

    OdpovědětVymazat
  7. Obdivuju tě Aranel. A držím palce.
    A moc ráda tě čtu. I to zubní vyšetření popisuješ tak mile... :o)

    OdpovědětVymazat
  8. tak k zubaři se nevyjadřuji...to je téma pro mě snad i bolestivé...a k hubnutí držím další palce...taky mi to začíná jít..ale ne tak, jak jsem si přála:-(

    OdpovědětVymazat