úterý 7. února 2012

Včerejší večer ....


 
...ve společnosti přátel byl moc příjemný. Jen škoda, že nemohli všichni ...snad příště. Restauraci vybíral Honza s Ondrou...jídlo vynikající...způsob jakým se zde servírují sýry...trošku šibenice ...pobavil...vše  o.k.,  akorát obsluha vázla...kdesi přimrzala.

A doma Aranel vařila zelňačku...kysané zelí zcedila, zelíčko pokrájela na menší nudličky....a s bobkovým listem ...přihodila hrst sušených hub.....zatím v jiném hrnci uvařila kus prasátka...ramínko ...vhodná je i kombinace povícero masíček... ani uzenému se není třeba vyhýbat jen musíme počítat s tím, že bude vývar slanější...měkoučké masíčko vytáhnout s vývaru a pokrájet na kostky...vrátit zpět do vývaru spolu s uvařeným zelím..přidat rajčatový protlak..nakrájenou  klobásu nejlépe maďarské národnosti.....je to záruka parádní paprikové chuti.. doladit vodou ze zelíčka(jak říkala moje babička Pupina měly by svědit koutky...rtů)...a po odstavení z plotny doladit prolisovaným česnekem. My česnekem v zimním období nešetříme...dáváme si ho na dno talíře....klidně nakrájený na tenké plátekčky... a přeléváme  horkými polévkami


7 komentářů:

  1. Já chci recept, nikdy jsem nebyla polívková, ale asi začínám být, děkuji.
    Sýry na šibenici mne pobavil.

    OdpovědětVymazat
  2. Já si vždycky u podobných neobvyklých nápadů v restauraci, nechci..ale, představuju Pohlreicha :).."co je to jako ..tyjo tohle..to mě jako čeká nebo co..fakt hustý..blabla". Zelňačku chci! My teď večeříme polívky docela často..díky, vypadá mňam!

    OdpovědětVymazat
  3. Mě by taky recept moc zajímají. U nás polévky letí, hlavně takové ty hutné "večeřové" :-). Tahle vypadá nádherně!

    OdpovědětVymazat
  4. Byla moc dobrá :-), měla jsem i nášup...

    OdpovědětVymazat
  5. zelí máme vlastní, jede u nás spousta obměn. Děkuji za jinou verzi, vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak dobře žes sis užial bratrů Šabatů:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Andy, i ke slovu jsem se dostala :o)...jsou fajn ...všichni, hlavně Romanku jsem viděla po dlouhé době. A zelňačka ...tedy tahle moje...je taková silná, pro chlapy ...chce se říct :o))))

    OdpovědětVymazat