úterý 21. února 2012

Probudil nás....

 ...zvuk příklepovky a mohutné rány kladivem. Člověk se nemůže ani rozčílit, protože zčasu na čas takový bordel dělá taky. Život v paneláku...panelstory

Náladičku si ale zkazit nenecháme. Proč taky, venku svítí sluníčko a nakonec spánek byl vydatný. Stejně jako snídaně. 
...obdivujeme  kytičku, kterou jsme včera koupili....

...a taky gumičky ve veselých barvičkách.  Co je ale důležité, nemají ty nepříjemné kovové spoje, neměli by tahat princeznu za vlásky. V barvách jsme pořídili i teňoučké čelenky.

Míšu berou Lichožrouti...čte hned ráno ...i já nahlídnu a mají v síti i mě, chvilku si je čtu taky ...pak předčítáme legrácky i Pepovi...i tomu se líbí.
Pak se pouštíme do práce. Já vařím a smažím řízky a Michalka češe  Holynky. Už mají pěkně přerostlé kožíšky, každou chvíli pořádně zacuchané. Ty silné mrazy nás odradili od trimování ale už bude třeba se do toho pustit.

Trošku tance...street dance...jenže Holynky chtějí tančit také...chjo...je to trošku adrenalin...
Odpoledne vyrážíme do kina. A pozor...dámská jízda...babička si začíná užívat svobody...žádné počkej děda nás odveze...ale pojď jedem...a to nám zvedá náladu...Pepa si zatím v poklidu udělá kus práce...jak jinak.
Původně máme vyhlídnutý film Hugo a jeho velký objev ale slečna u kasy nás informuje, že se jedná o film spíše pro dospělé a doporučí nám film Cesta na tajuplný ostrov 2.
A tak neváháme, kupujeme vstupenky a ve vyšetřený čas se ještě projdeme do Globu a necháme udělat jeden klíček od sloupku. A tak mám svůj..červený. 
Film se Michalce líbí...má ale k němu  poznámku...."kdyby to vidělo nějaké dítě, tak by se strachem mohlo podělat " :o)..mě se  nejvíc líbilo  to maličké slůně a to, že se Míša bavila  :o)
Večer přijíždí tatínek pro Michalku....maminka domluvila na zbytek týdne hory a to je dobře.

9 komentářů:

  1. Krásná kytička..co to je Aranelko?

    OdpovědětVymazat
  2. Mijo, myslím že pryskyřník viz. http://www.garten.cz/a/cz/2186-ranunculus-asiaticus-pryskyrnik/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, díky to bude ono :), pozeptám se, protože ta lehká růžová variace hmmm nádhera. Jinak na Lichožrouty kouknu bo mě také zaujaly. Holky mají knížky rády. Zatím to řešíme knihovnou, ale snad dojde i na nějaké ty koupené kousky.

      Vymazat
  3. Tak Lichožrouti jsou fajn? Já po ni pokukuju pro Klárku, jenže mám vrozenou nechuť o oceňovaným a moc vychvalovaným věcem. V našem okolí je nikdo nečetl, abych měla "neodbornou" recenzi.Tak když se líbí vám, holky, půjdeme do nich taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, jsem na tom podobně. Nekupuji a nečtu knížky, které tzv. frčí...až na výjimky počkám si až všichni odloží a pak teprv čtu. Lichožrouty jsem ale koupila ještě před oceněním...k Vánocům ale hodně dopředu. Myslím, že se bude bavit celá rodina :o)

      Vymazat
    2. Život v paneláku ..... vždy si vybavím sousedy nad Gabčou. To byly věci, nejenom rachot jejich maličkostí. H. začal podnikat, neměl dílnu a dělal na zakázku vše doma, celé dny bušil.
      Nebo, když se jejich dětičky bavily a polévaly nám okna mlékem. Bylo to vždy pravidelně, když jsem umyla okna....
      Také bylo super jejich zametání na chodbě, šup a už to bylo u nás o patro níže.
      Sousedy si prostě nešlo vybrat, ale byt jsme milovali :-)

      Vymazat
  4. Obdivuji ten nadhled, mě příklepovka a rány kladivem vždy spolehlivě rozhodí. Nu,mm se co učit:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jitko to není nadhled, to je jen vědomí, že co nevidět se bude konat pomsta...i my potřebujeme uvrtat a umlátit kus zdi :o)

    OdpovědětVymazat