čtvrtek 23. února 2012

Ocenění

Znáte to? čas plyne mnohem rychleji než byste si přáli. A tak se stane, že tuatam ve víru událostí zapomenete na něco moc krásného. Stejně jako já, když mě Vendy obdarovala cenou a mě trvá věčnost, než si toho všimnu natož reaguju. 
Vendy, jak tě znám nezlobíš se. Neznáme se příliš dlouho ale my dvě máme hodně společného. I třeba stáří :o), obě máme dvě dospělé děti...dceru i syna, obě jsme blogovnice ty zde, a taky zvířatkomilky ...a i když ve tvé domácnosti se nachází různá zvířata...ale co nás hodně spojuje, je fakt, že   naše srdíčka hoří pro plemeno Dandie dinmont teriera.
A tvůj pepřák Bobeš je vskutu fešák :o)

Nemusela jsem dlouho přemýšlet, ke komu cena  poputuje.  Milá Gabro, za to jaká jsi....za neustále pochybnosti tam, kde jiní  už dávno vidí dokonalost....pro tvoji cestu.....pro tvůj blog.... Gabrofoto...pro tebe :o)

3 komentáře:

  1. Však víš že se nezlobím, neumím to dlouho se zlobit :-). Myslím že ti náleží právem a stejně tak Gabře za ty krásný fotky co tobě a vůbec dělá. Kdybych jí znala líp šoupla bych jí ho taky, ale ani jsem nevěděla že blog má. A za pochvalu Bobeše ti děkuji...

    OdpovědětVymazat