pátek 17. února 2012

Láska je láska.... podruhé

 Toník projevil přání, jít do kina na film Láska je láska. A já se ráda přidala.

Zatím co minulý týden jsem se jako divák soustředila na vynikající herecké výkony hereček žen ...Elišky Balzerové...Simony Stašové, dnes večer jsem si užívala zejména pánskou část. 
Myslím, že se dá velice snadno dohledat, kdo v tého povedené komedii hraje. A tím pádem stačí konstatovat, že všichni hrají famózně....Nárožný ve sprše...fotbalový fanda Vetchý ....věčně mladý Hrušinský ....
Mě, vlastně nám všem i Vendy, která se k nám přidala se komedie líbila a to moc...dá se klidně vidět víckrát  :o)


oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
A zase to Mondie
...ale to bylo už včera, jen prostě nestíhám plnit blog ....
Pepovo večeřička ...+ americké brambory...

...u Toníčka zvítězilo ověřené jídlo...snad příště vyzkouší něco jiného z nabídky ....

...můj oblíbený...salát s modrým sýrem a hruškou...vynikající ...

....borůvkový shake :o)
Příjemný večer ukončila Holynka .....vlastně její duch ...raději jsme prchali :o)))

P.S. na 25.  je stůl již zamluven :o)

5 komentářů: