neděle 19. února 2012

33

 
Strašně moc jsem si přála aby čas utíkal mnohem rychleji....a aby  se moje maličké miminko proměnilo na holčičku v šatičkách a s culíčky ve vlasech. 
To bylo tenkrát, kdy jsem ještě netušila, že čas běží ...až tak rychle
Milá moje Ženo :o)....jsi tak křehká a přitom nehledáš snadné cesty (nechat maminku schánět to nejmenší kolo ..a pak se naučit jezdit vestoje na skládačce?...proč ne.....odjet na lyžák s výbavou ala každá lyže jiná...a přijet s diplomem ?...proč ne?....jít na mateřskou a rovnou se přihlásit na studia???? ...proč ne?....a nakonec z doby nedávné ...dělat si papíry v lednu?...proč ne :o))) 


Milá moje Ženo, přeji Ti k dnešním narozeninám všechno nejlepší.... ať se tvé sny plní ...miluju tě :o) ...máma
P.S. fotila Gabro....tedy ty dospělé :o)   

10 komentářů:

  1. Krásnou Ženu máš :-) a ta číslovka ...hmmm ;-)

    Tak všechno nejlepší, aŤ se daří vám oběma!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně jsi to Ženě napsala... I já přeji, ať je šťastná! Minimálně tak, jako když viděla své fotky... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné přání i Žena...statečná :). Přeji hodně zdraví a štěstí!

    OdpovědětVymazat
  4. Aranelko, krásnou dceru máš(žeby po mamince), tak vše nejlepší, 33 je krásnej věk :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, krásná Žena :)
    K narozeninám přeju jen to dobré!!

    OdpovědětVymazat
  6. Takú dcéru a takú maminku by si každý prial.....všetko najlepšie - odvážnym šťastie praje!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné jsou, moc krásné i když se opakuji po všech. Moje Žena-dítě má letos rovných třicet. Ale já moc na ty první roky nevzpomínám ráda, nebyly vůbec pěkné....ale za pravdu ti musím dát, tak stráááášně rychle to letí...Kdy už konečně někdo vynalezne místo všech těch blbejch udělátek na zabíjení nějaký zpomalovač času? :-)....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :oD...Vendy já si přichvátla...ale nelitovala jsem nikdy :o)...no jo, kdo by to řekl, že budeme mít místo holčiček dospělé ženy :o)))

      Vymazat
  8. Moc Vám všem děkuji za přání...Žena si přečetla a má radost :o)

    OdpovědětVymazat