středa 15. února 2012

Barování v únoru

Filip ve vynikající kondici :o)



...když mladší publikum uvidělo Báru...bylo slyšet "ach jooo, to je tá Bára"...ale když  začla zpívat, slyšela jsem úplně něco jiného. Doufám, že to nebylo naposled, že se z Barunky stane pravidelná Bařmenka
Áňa...roste nám

Ben...vtipný hoch...i posmáli jsme se ...a víme, že je Plzeńák :o)...na Bar jednoznačně patří

Honzík Cina...kdo by to řekl....přiletěl z planety YÓ...a krásně zpíval...i se řádně roztančil...je super
Vynikající ...navíc tak příjemný zjev Jakub Přibyl

stálice....bez něj by bar nebyl bar...a Salmovská nebyla Salmovská...již náš kamarád Petr Zimák :o)
Nově ...Marie Novotná

...židovské písně...skvělá nestárnoucí Věra a nově Alexander Shonert ....to já moc ráda...a nejen ...došlo i na pecku " sommertime"....
...kdo nemá Honzíka rád ?....nikdo, všichni tě rádi vidíme a slyšíme :o)

...Markéta Muzikářová...houslistka na vážno má v sobě ohromný drive...divoška, rockerka...tak něco...moooc sympatického...jsem moc ráda, že se opět vrátila k nám na Bar :o)


... fakír...nepovedlo se ...no .. :oD...

...Alžběta z publika...soutěžila o lupeny do národního...měla zaspívat nejhezčí písničku...zpívala hymnu a my s ní...mocný zážitek :o)

Pecka večera ...Míša Doubravová
...u Wlčice je tak výstižný a hezky napsaný koment, že opravdu není co dodat.
Barování se jednoduše musí zažít ....tak já taky ještě jednou...a pak třeba dám tu pauzu :o) Jooo a Baruju rok...mám výročí :oD...a rok mi píše Pafča, tak ji zdravím :o)

A na závěr ....moje děti, tvoje děti....ale hlavně, že si rozumí ...jsou v poho ...a já taky :o)
 

4 komentáře:

  1. Možná ani netřeba..je to dostatečně vypovídající astejně to nejde přenést je nutný zažít..tentokrát mě dostala Míša..je skvělá!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné záběry Aranelko...úplně nasávám :).

    OdpovědětVymazat
  3. ty máš ty fotky čímdál hezčí... je to vůbec možný?? :-)) (pro mě tentokrát No.1 -foto M.Muzikářové)

    A tu pauzu si "pak" dám s tebou :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Mám radost, že se vám líbí fotky....věak mě to strašně baví. Markéto, ona hopsala jak o život...má v sobě kus rockerky ...divoška to je :o)

    OdpovědětVymazat