neděle 12. února 2012

V pátek....

...byl zvláštní tím, že komunikace nějak vázla.
Tím nechci říct, že já sama v tom nemám prsty...tedy pusu.
No snad za to pořád mohl ten obří měsíc na obloze...je to příjemné, když se to má na co hodit:o). Jedna důležitá věc nevyšla ale nevadí, tak příště....co vyšlo,  byl moc příjemný večer...ve společnosti Ženy, Michalky, Honzy a kamarádek Gabro, Rádi ...i Andrea dorazila. Tak i můj blog se může chlubit dobrůtkou z její dílny...tedy u nás doma  bezpracně ....každopádně vynikající(Rorýsku...já to neustála a ještě večír uřízla takovou nudli aspoň), voňavýýýýý koláč plněný tvarohem, mazaný povidlama a sypaný žmolenkou.
Ostatní odtajním v nasledujících příspěvcích :o)

5 komentářů:

  1. Aranelko těším se na odtajnění, úplně se mi tu sbíhají sliny. V zimě mám k takovým pochutinám ještě blíž. Je to možná těmi teplými nápoji.. kávou, čajem... s rumem :).

    OdpovědětVymazat
  2. TO MUSELA BÝT POCHOUTKA.
    KOLÁČ VYPADÁ BÁJEČNĚ.
    PŘÍJEMNOU NEDĚLI PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. hmmm. taková dobrota.. vůbec se to neslučuje s mými zájmy
    na pokračování se těším :)

    OdpovědětVymazat
  4. JO, koláče jsou fakt výborný, sama jsem vyzkoušela, u Wlčice je fotonávod.

    OdpovědětVymazat
  5. Pak nemám být tlustá, když dostávám od Rorýska takové dobroty! Zahučel do mě... :-D

    OdpovědětVymazat