čtvrtek 2. prosince 2010

Peru a žehlím Mišelíne....

... všechno co je mi velké (viz vzorek) A ptám se, mám je :

a, vyhodit k popelnici ?
b, dát na charitu ?
c, prodat, třeba na Mimáči ?
a nebo za d, nechat na horší časy ?

10 komentářů:

  1. V žádném případě ne D, cokoli, jen ne D. Moc nepíšu, o to víc fandím a obdivuji. Jen tak dál.Hezké Vánoce a vytrvej ! Iva

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou krásné výsledky.
    Rozhodně neschovávat!!

    OdpovědětVymazat
  3. Taky vylučuji D:-) Máš můj velký obdiv,gratuluju! já jsem na tom pořád stejně bídně a do konce roku to nejspíš lepší nebude, to už mi je jasný...

    OdpovědětVymazat
  4. Ivo, vítám tě !
    Milé dámy, máte pravdu. Nehubnu poprvé a vím, že nechávat větší velikosti v záloze je nebezpečné !!! Moc Vám děkuji za vaše komentíky, moc se na ně těším a cítím velikou podporu, děkuji všem :o)
    Moniko, klídek:o) I já se na stránky STOB chodila nakukovat ale musel nastat ten správný čas, který všechno odstartoval.(jak se tohle stane opravdu nevím) Mít tak velikou a krásnou rodinu jako ty, neměla bych taky tolik sil zvládnout hubnutí. U mně je problém akorát s nočníma směnama ale jinak mám na starosti maličkou domácnost a vlastně jen sama sebe. Zvládáš každý den tolik věcí, máš můj velký obdiv !

    OdpovědětVymazat
  5. vyhodit!!!Případně charita..tahle ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  6. Ještě jednou , díky Aranelko za přivítání, zapomněla jsem dodat - jednu, tu největší věc si uložit. Každého prvního v měsíci ji vytáhnout, říct si fuj,fuj a zase uložit. Takhle mi to fungovalo cca 5 let(hubnula jsem se Stobem). Pak se cosi zvrtlo, ale snad to zase dokážu :).Iva

    OdpovědětVymazat
  7. vyházet, nezáleží na tom -kam :-) smekám...tohle bych já nikdy nedokázala... nežrat ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Přemýšlím, že to udělám asi tak: ty značkové dražší dám asi na mimáč. Teplé zimní dám na charitu, lépe řečeno k popelnici, lidé bez domova do nich nakukují každou chvíli. Jestli si něco nechám doma nevím ale asi radši ne.
    Ivo hubnu také ze Stobem, zaregistrovala jsem se na sebekoučinku. To něco, co mne může ohrozit, o tom budu conevidět psát !
    Markéto, dokázala! když já žravá a mlsavá :oD
    Andy, děkuji !!!! ty se mi taky líbíš :oD

    OdpovědětVymazat