pondělí 29. listopadu 2010

Mišelín je škodolibý ....

... blíží se Vánoce, svátky obžerství a on se mi tady chechtá. Prý je zvědavý jakou budu mít pevnou vůli když budu vařit, smažit a hlavně péct. Nu Mišelíne, to jsem i já zvědavá.
Zatím odolávám, statečná jsem ! Pořád ještě zdárně oplaskávám.
A tak si říkám, že jestli zvládnu tyhle Vánoce, hlavně balkonové krabice s cukrovím, vánočku a lahodné kusy čokolád, tak navštívim jeden můj oblíbený obchod a odměním se. Fakt.
Koupím si levisové jeansy, fakt :o)

Dnes jsem měla běhání po Praze a cestou jsem nakoukla do dvou obchůdků a že tam měli krásné věci.

6 komentářů:

  1. Waw, držím palce! Levisové džíny mám jíž osm let a stále jsou úžasné a šmrncní, jen se na ně chodím koukat do skříně, protože je nezapnu a můj mi Mišelín se tedy chechtá! Uvidíme, co s tím udělám! Moc se těším, že se potkáme! Jsou lidé, kteří mě opravdu chybí!... :o) Love V.

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůů, ta sada hrníčků má úplně stejný vzor jako látka, ze které jsou ušité dárečky pro ségru od Páji V. :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce Aranelko!!! Ale to se snad vydržet nedáááá :o)) Ale zase ta lákavá odměna, hmmm, no prostě myslím na Tebe a držííííím!

    OdpovědětVymazat
  4. To teda jsou krásné kousky, jinak myslím na Tebe vydrž..!!

    OdpovědětVymazat
  5. No tak ty straussovy gatě za to stojí:-) Už léta je nemám, páč na ně nemám, ale ta doba jednou přijde..nechceš mě vzít na nákupy sebou? Už dlouho jsem nezažila dámskou nákupní jízdu:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Vlaďko, kdybych měla figuru jako ty, tak si s klidným svědomím koupím o půl čísla větší Lewisky a dám si talíř cukrovího :o)taky s klidným svědomím !
    Gábi, obchůdek je v Dlouhé
    Martinko, moc potřebuji abys mi držela palce, vydržet prostě musím tak snad ...
    Mijo, taky jsem se tam vrtěla z jedné strany obchůdku do druhé a ne a ne vypadnout :o) moc děkuji za tvoji podporu !
    Andy, to musíš napravit! Nedáš rodině pár krát najíst a budou tvoje :o)

    OdpovědětVymazat