pondělí 15. listopadu 2010

Svítání v Praze...

... s fotokurzem.

Nevím nevím, zdali stativ bude v budoucnu můj kamarád. Jenže některé snímky se bez něj pořídit nedají, takže : do boje ! anebo ještě lepší notoricky známé z dob minulých : učit se, učit se......:o)

Nakonec musím uznat, že akce podobného typu si moc ráda zopakuju. Bylo to skvělé dobrodružství se stejně "postiženými" účastníky. Nakonec, v teamu je i můj dospělý syn.
Celou akcičku jsme všichni ukončili klábosením nad fotoaparáty a posezením v restauraci Savoy.

10 komentářů:

  1. Ahoj segrička,
    no keď už ty - totálne nedospatý človek - beháš nad ránom s foťákom po Kalovom moste, to už musí byť sakra vášeň. Ale fotky sú pekné a zdá sa, že si zohnala aj statív.

    OdpovědětVymazat
  2. Milý brate, ani som nemusela ráno vstávať, išla som rovno po nočnej :oD
    Stativ zohnal Tom, je fajn mať dospelé deti, no nie ?

    OdpovědětVymazat
  3. Tééééda! To je paráda! Krásné!
    Praha je fakt úžasně fotogenické město!

    OdpovědětVymazat
  4. Aranelko, nejdříve Ti moc děkuji za návštěvy a komentáře na mém blogu, moc si toho vážím a děkuji....
    Já moc nestíhám, internet jsem si zakázala abych stihla vše, co jsem do Vánoc naslibovala ;)
    Tvé fotky Prahy jsou nádherné a vrátilo mě to o pár let zpět, když jsem tam bydlela...... krásně se u Tvých fotek vzpomínalo. Už jsem tu dlouho nebyla a strašně moc si se ve focení zlepšila a je to pořádný kus vřed....

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné a romantické.
    Moc Vám s tím kurzem fandím!!

    OdpovědětVymazat
  6. Aranelko, ... moooccccc pekne fotecky!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Moc povedené, mně se moc líbí ta třetí v pořadí, barva oblohy...obdivuji tvoji píli.

    OdpovědětVymazat