pondělí 8. listopadu 2010

Mišelín má zlé sny


Celý minulý týden jsem cítila únavu. Nedí divu po sérii nočních směn se jeden unaví cobydup a potom nastává nutkavá "vem si něco....dej si....přidej si......."
Když nad tím přemýšlím může v tom mít prsty i změna času.

Vše by bylo jednodušší, kdybych měla pravidelný rytmus. Biorytmus. Jenže nemám. Já mám biobordel.

Také vím, že bych měla začít pořádně a hlavně pravidelně sportovat. No pokud se sportem dá nazvat škrábání tapet, tak to jsem sportovala, to jo :o)
Zvolila jsem prozatím jinou metódu. Já odpočívám.
Mívám tak velký spánkový deficit, že se prostě místo cvičení radši pořádně vyspím.

Zapudila jsem po tříhodinovém spánku sprint do bazénu. Přijít ráno v sedm, spát tři hodiny abych stihla cvičení, to nebyl dobrý nápad. Co asi následovalo? Jasně přejídání.

Minulý týden se mi zdály sny. Dva. Oba měly téměř stejné scénáře. Ve snu jsem snědla nejspíš pár dortů. Nastaly výčitky svědomí a nepříjemný pocit ze selhání. Bylo to tak silné, že jsem se probudila. Honem jsem rekapitulovala svůj jídelníček abych se ujistila, že je všechno v pořádku. Bylo a je.

I v tuto
sobotu byl můj vážící a měřící den a můžu s klidem prohlásit, že opět je jedno kilečko dole!!! Juchúuuu !!!!!!!

Snad bych za tu snahu a pevnou vůli zasloužila malou odměnu. A protože i na Pepovi vidím stopy únavy, přemýšlím, co tak navštívit floating ?

foto jsem vygooglila

4 komentáře:

  1. AHOJ, MÁŠ MOU PSYCHICKOU PODPORU.
    VYDRŽ, ODPOČÍVEJ, CO TO JDE, BUDE LÍP :)
    GRATULUJU K DALŠÍMU KILEČKU A DRŽÍM PALCE.

    OdpovědětVymazat
  2. Bojuj bojuj...teda sny máš Aranelko opravdu silný. Ale pravdu díš, tahle biorytmusová houpačka dělá neplechu ve stravování..a spánkový deficit tomu nepřidá..., jseš statečná, ty to zvládneš!!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc moc moc děkuji za podporu!!!! statečná tedy nevím ale zabýčená a rozhodnutá sundat všechna ta kila to jsem :o)

    OdpovědětVymazat