čtvrtek 11. listopadu 2010

Martinské hody....

... to je zpravidla martinská husa a džbán vína.

Husa mě naštěstí nikdy nebrala, ani když Mišelín skomíral hlady. Možná snad kdyby byla z marcipánu ale nebudu kazit chuť milovníkům dutých ptáků. (Ovšem jiná kategorie jsou husí játříčka v husím sádlíčku, mňam)

No a víno, sic ve svém dvoulitrovém džbánu udržuji čistou vodu ochucenou šťávou z půlky citronu. Jo jo decinka suchého bílého mi přišla vhod.
A tak dnes připíjím na zdraví všem nositelům tohoto sympatického jména, připíjím Martinům!
A ještě jedno přání, ať žije a vzkvétá Martin!!!
Moje rodné město :oD



P.S. Jen pro naši rodinnou statistiku, byli jsme dnes s Pepou u doktora. Dohromady máme opíchaný loket, koleno a patu. A čekáme u toho vína, kdy to zabere a přestane bolet :oDDD

No a taky musím poznamenat, že Pepa včera "hlídal" Sofinku. Nenechala se, chtěla babičku hračkárnu :oD (to jsem prosím já) nesměl u ní ani sedět, kopala nožičkama a říkala "kopni ho, kopni ho"!!!
Tak tohle je první vnouče v naši rodině, které Pepu nezbožňuje, zatím !!!!!!!

A teď usedneme k TV a budeme se dívat na film Paříž, budu nostalgicky vzpomínat a kochat se krásou mé hodně oblíbené herečky Juliette Binoche.

2 komentáře:

  1. No husu taky nemusím..a Sofinka si Pepu taky zamiluje, myslím:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Paříž je krásný film, také si ho užívám. S tím svatomartinským vínem ideální kombinace. A husa mě naštěstí taky nebere:-) V Martině byl můj tatínek kdysi na vojně, tak jsmev dětství doma Martin měli hodně často vzpomínaný:-)

    OdpovědětVymazat