čtvrtek 25. listopadu 2010

Marůdek

Michalka je už školačka a mé volné pracovní dny už nemůžeme trávit společně jako dřív, když chodila do školky.
Moc jsem si přála užít si ji více, jen jsem při vyslovení přání zapomněla na jednu věc, přát si ji zdravou.
A tak je u nás doma marůdek s teplotkou . Pustili jsme si pohádky a Holynky hned zahájily léčbu, snad bude brzy dobře.
Včera jsem navštívila (k...o....n....e....č....n....ě !!!!!) Andy. Bydlíme od sebe kousek co by kamenem dohodil ale pořád NĚCO nám rušilo plán sejít se.
A tak jsem včera večer s děravou punčochou přicupitala z práce rovnou k ní domů. Šárče nám pěkně sekundovalo, psí dáma se tulila, prostě taková prima dámská jízda po domácku. A tak řříkám "chci ještě !!!!!!!" Snad se nám to letos povede, nějaký předvánoční večírek, co ? :o)

Nyní čekám na našeho nového člena rodiny ! No a tady je, náš modrý metalizovaný frajer.
Jedno je však jasné, že s touhle dlouhatánskou nádherou já nezaparkuju.

3 komentáře:

  1. Přeju, aď je marůdkovi brzy líp! Bezva, že vám to setkání s Andy vyšlo!

    OdpovědětVymazat
  2. To je hezké! Vlastně máš veliké štěstí, že se virtuální přítelkyně mění v ty skutečné z masa a kostí.Přeju Michalce hodně zdravíčka! :o)

    OdpovědětVymazat
  3. tak mě se naše setkání taky líbilo.až na to Šárče:-) a míše hodně zdravíčka, ..snad už je jí líp..

    OdpovědětVymazat