úterý 9. listopadu 2010

Ještě jeden zlý sen....

.... se mi tento týden zdál. Neuměla jsem odpovědět na otázku, co je ohnisková vzdálenost. Všichni se mi v kurzu v našem MUMu smáli a měli takové ty "vtipné poznámky" o mém věku.
No jo, hrabe mi hezky :oD

I FotoŠkola od firmy Canon mi dnes poslala pozvánku na další díl kurzu. Je to od nich moc hezké a správné. Koupila jsem si foťáček v hodnotě nemalé a učit se ovládání jen z manuálu by asi jednomu moc nedalo. Přesto, že chodím i na náš MUMácký kurz zůčastním se moc ráda.Moc se mi líbí, že Canon nezapomíná na své zákazníky a kurzy vedou vždy profesionálové, kteří nás odmění i malými dárky. To potěší.

Běžně kupujeme na jídelní stůl živou kytku. Včera mi ale v květinářství padla do oka trvalka s kytičkami tak krásně bílými. Nejspíš ji v panelákovém bytě zkrátíme život ale její připomínání těžkých sněhových vloček jsem neodolala.
Když není čas na sport, je čas na dlouhé procházky s Pepou a Holynkama.

Hledám na nich objekty k focení.
I připomínání svátků nadcházejících
Ale krása na mne čekala i před našim panelákem :o)
Hezký večer všem, já půjdu do kurzu fotografování, snad se mi tam nebude nikdo smát :oD



5 komentářů:

  1. Vidíš, nikdo se ti nesmál, naopak jsem chválila, že je znát, že hubneš! Máme to ale fajn školitele, cooo??? :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. :oDDDD nesmál a děkuji. Školitel je super, snad jsou špatné sny vybrány

    OdpovědětVymazat
  3. Aranelko, máš um zachytit právě tu chvíli, ten okamžik... Děkuji za ně! Krásné inspirativní chvíle i dny...! Marionneta

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky!
    Kurz Vám moc přeju :)

    OdpovědětVymazat