sobota 6. listopadu 2010

Michal je u nás...

..rozumí se Michal od Mišky z Mišákova :o)

Pár dní nebyl čas psát příspěvky a komentíky. Sérii nočních střídalo škrábání tapet v předsíni. V některých místech byla tapeta snad přibitá, šlo to hodně špatně. Kus co jsem nestihla, nám ochotně pomohl Michal a nyní už nanáší lepidlo, perlinku a zítra omítku.

Miško máš moooooooc škovného muže!!!!
A moc ti děkuji za to, že i když doma máte k dvěma cácorkám maličkaté miminko, jsi Michala pustila. Snad ti doma nebude smutno, myslíme všichni na Vás tam doma a zdravíme :oD

P.S. snad mu bude u nás chutnat. A co jsem upekla? no přece "miší řezy" :o)

8 komentářů:

  1. No teda, já si říkala, že jsem ho někde už viděla :-). Hned jsem přemýšlela, zda není potřeba i u nás něco udělat... :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Já už si ho objednávám na další akci :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Ayo nepicej se, byla by tě škoda :oDDDD

    OdpovědětVymazat
  4. Vida, jak blogy sbližují lidi! :-) Super - já sama jsem levá jak šavle, ale miluju řemeslníky, kteří svoji práci umějí dokonale. Náš zedník je taky šikovný, jen malinko nedostižný, takže všechno dlouho trvá...a v bytě je pak binec na neurčito :-(

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je bomba! Sice mě to v první moment napadlo, ale pak jsem si říkala, to je blbost...Miško máš opravdu moc šikovného muže! Aranel,budeš to mít doma krásné!

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Wlčice, zdálo by se, že to vysedávání u PC je k ničemu a přitom se tvoří docela prima parta :o) Michal ovládá několik řemesel, skvěle vybavený profi nářadím. Práce mu de od ruky a nic nefláká!!!
    Moniko budu, už jsem si ho objednala na další akci, Michal je fakt profik

    OdpovědětVymazat