úterý 14. prosince 2010

U rackletového grilu....

... jsme včera večer oslávili můj dnešní český svátek.
Ju ju to se mám, že mám dva :oD

Dostala jsem krásnou růži a dárek, který mne překvapil. Takový pěkný hadřík co jsem si zkoušela z legrace páč byl příšerně drahý, jenže on to viděl Pepa a sehrál scénku s návštěvou WC a kde potkal prý známého a tak....no taková lest na mne, on se vrátil do toho drahého obchodu a hadřík koupil, odnesl do auta a vrátil se. Je fikanej a já mám svetřík v ceně zimníku :oD
Večer byl moc příjemný. Je skvělé mít dospělé děti :o)
Všem chutnalo, jelikož horký sýr je skvělým výrobcem žízně, vychlazené bílé víno pěkně klouzalo do útrob...náladička vynikající (ty Švícka to dobře vymyslela)
Pak jsme s Tomem chvíli upravovali chudáka modelku ve Photoshopu :oD

Holynky nás sledovaly z pohodlí gauče a vůně sýru jim dráždila chuťové buňky.
Jeden veliký dárek k svátku jsem dostala i od Holynky. Její bolavá zádička jsou v pořádku, už si sama vyskočí v pohodě na gauč a pěkně se na něm vyvaluje :o)

4 komentáře:

  1. Přeji vše nejlepší k svátku, dárek i oslava byly zjevně parádní,tak to má být. A s Holynkou soucítím, jen já na rozdíl od ní ještě nikam nevyskočím:-( Tak ať je jí dobře a krásný sváteční večer

    OdpovědětVymazat
  2. Tak, Holčičko, všechno nejlepší k druhému svátku! Atmosféra byla jistě kouzelná.Fotky jsou báječným důkazem.Mám s Tebou radost z Holynky. Bafánci jsou naší součásti a moc špatně se snáší, když je něco bolí! Hodně pohodičky a klidu na duši... :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Má milá, dodatečně, ale o to srdečněji vše nej k Tvému druhému svátku (Ty se máááš) :o) pan Pepa je prostě frajer! Ne všichni muži jsou takový a je fajn, že Ty takového máš. Hezký den Aranel.

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno nejlepší, liduško!A pepa je chlap k závidění, fakt!

    OdpovědětVymazat