neděle 12. prosince 2010

Přemýšlím Mišelíne....

... kterých deset deka, bylo tak rozhodující, že mi začínají i přes zimní kabát říkat, že jsem zhubla. Krom tedy těch co věděli, že Mišelínka vykrmuji.
Zajímavé, celých dvacet kilo nic a nyní mě zastavují a ptají se "vy ste zhubla, že jo?....to nejíte, žejo?....zhubla ste v obličeji, že jo? ...vypadáš dobře !!" mi říkal i můj jinak zakaboněný kolega.... no a tak si říkam, že už jen za to, moje krmení Mišelínka stálo, že i zakaboněný člověk najednou září a lidi, kteří normálně člověka přehlíží tak najednou přátelsky klábosí a pějí chvály. Děkuji ! Cítím se dobře a je mi fajn
Dnes jsme s Pepou nabírali Vánoční atmosféru u nás na Chvalech...jsou to takové ty drobnůstky, rukama vyráběné, které nenajdete v pohodlí nákupního centra ale každého potěší...




Mezi některými návštěvníky jsme potkávali sousedy...já dokonce spolužačky z fotokurzu, prostě moc příjemné odpoledne ...příjemní lidé... příjemná otmosféra a jeden moc pěknej pes :oD
V kočárně Chvalského zámku připravili skvělou akci naše MUMky. Bylo nám hned hlášeno, že Gábi zrovna odešla, nevadí, však my se sejdeme (pomeranče, nepomeranče!!!) :oD
Popili jsme čajík, koupili kalendář a tím trošičku podpořili MUMácké akce.
A tak již Vánočně naladěna se Vás ptám, jak je to na Vánoce u Vás doma?
Patříte k těm nenormálně šťastným, kde všichni stolující jsou příjemní, milí lidé ?
Nebo máte hrůzu z babičky generála... nevkusně opilého dědečka... rozjívených harantů....depresivní tety se statickým výrazem....z třicetiletého synovce, který ne a ne zapomenout na křivdu z dětského hřiště....nudného strýce co se rád poslouchá....z obrácených očí Vašeho pubescenta....?
Protože já si myslím, že ať je složení Vaši stolovací sestavy u Vánoční tabule sebevíc kurióznější, vyhráli jste!!! Minimálně tím, že jste tolerantní, statečný člověk, který umí otevřít své srdce(a peněženku)
Ale hlavně proto, že nebudete o Vánocích sám



6 komentářů:

  1. Milá procházka po Chvalech.Určitě jste si to moc vánočně užívali.Je to skvělé, že jsi dokázala vydržet a máš sama v sobě výborný pocit.O to jde hlavně, si myslím!
    Nikde není všechno ideální.Já mám na vánoce okolo sebe milující rodinu těch nejbližších a pokud bych se porozhlédla po širším příbuzenstvu, našla bych pár kandidátů, kteří mě odčerpávají sílu a energii již po mnoho let a nedá se to nijak vyřešit i přes mnohé snahy.:O( Pohodové a klidné dny adventní...

    OdpovědětVymazat
  2. Klobouk dolů - mišelína krmíte poctivě. Moc Vám ty úspěchy přeju!!

    My s Vaškem ještě svoje Vánoce neměli. Když se zadaří, tak snad příští rok. I když si říkám, zda mi zbytek rodiny nebude chybět a zda se pouze nepřesuneme do zrekonstruované části domu.

    OdpovědětVymazat
  3. Aranel, moc chválím a obdivuju tě za vydatné a neúnavné krmení a nakrmení Mišelína. Jsi úžasná a musí ti to moc slušet!
    Co se týká Vánoc, na Štědrý den k nám jezdí mužovi rodiče, na Štěpána my k nim, sejdeme se tam s mužovým bratrem a jeho velkou rodinou.Pak se zase můj bratr s rodinou a naši, sejdeme u nás. Většinou to proběhne pohodově, i když taky to občas zaskřípe. Jezdí k nám ještě děti na hostitelku, letos ještě nevím, jestli si vyberou Štědrý den nebo dny kolem Silvestra.Občas k nám zavítá nějaká návštěva, moc ale ne, protože Jára moc návštěv v tak krátké době jako jsou vánoční svátky nezvládá. Snad to bude letos taky v klídku a pohodě:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc Vám všem dámy děkuji za držení pěstí a povzbuzování v krmení Mišelína! Ano cítím se dobře a a hlavní je, že i zdravotně jsem na tom mnohem lépe. Musím však zdolat ještě dalších pár kilo, takže pořád JSEM NA CESTĚPotom nastane úkol nejtěžší UDRŽET váhu.
    Vladi, hlavně, že ti hodně blízcí příbuzní jsou bezva lidé.
    Lucko, je nutné s tím přesunutím do nového domu počítat a pořídit veliký stůl s pevnýma nohama.
    Moniko, no tak to je mazec :o) rodinka je opravdu veliká. Všem přeji pohodičku již při přípravách, zdobení, prostě užívejte si to :oD

    OdpovědětVymazat
  5. No my asi půjdeme k maminkám..a to bude všechno...nedostala jsem zrovna příjemný dárek k vánocům letos.

    OdpovědětVymazat
  6. 12 let jsme trávili Vánoce s babičkou u ní, ale ta letos usoudila, že už se jí nechce dlouho ponocovat, takže po tak dlouhé době budeme doma...Poprvé ale s drahou polovičkou...

    Matka je psychicky nemocná, Vánoce ji ničí a tak kolem ní chodíme po špičkách a kupujeme ji každoročně dražší dary...Pak brečí opět, že ona nám nic nekoupila...

    Ale jako křesťanka se na ně velmi těším... :)

    OdpovědětVymazat