středa 29. prosince 2010

Cesta do Krkonoš




... nebyla plánovaná. Pepa jel na jednání a já se připojila. Trochu čistějšího vzduchu neuškodí :o)
V komplexu starých továrenských budov se mi líbí rampouchy....
...kliky...
...kličky....
... stará okna..
Sídlí zde několik firem a majitelé jedné z nich mám moc ráda. Poklábosíme o psech...o životě... a zatím sleduji jak mašinka sama brousí sklo...

...a dostala jsem dárek, krásné skleničky na červené víno se jménem naši chovatelské stanice Dandie z chvalské tvrze :o)

Pak už honem do Prahy, musím na noční. Na dálnici zkouším foťák co dokáže :oD




6 komentářů:

  1. Jo Krkonoše jsou moje hory,vždy´t víš..je to moje dětství

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký výlet. A ty skvělé fotky:-) Stejně jako nádherné sklínky, z těch se víno bude pít samo:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Aranelko, ty sklínky jsou božíííí! Byl by možný kontakt na výrobce? :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty ledový vodopády jsou nádhernýýýýýýýýý !!!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Andy vím, příště jedeš s náma !
    Jitko sklenky jsou moc pěkné a vínečko se z nich pije jedna radost :o)
    Vlaďko pošlu kontakt nebo můžu přetlumočit požadavek. Umí krásně brousit i celé láhve s vínem, vypadá to nádherně a je to jistě skvělý dárek. Umí také pracovat s kyselinou, leptat sklo. Nechala jsem si rovnou vyrobit zrcadlo ve stylu secese a moc se těším.
    Lucko, vodopády byly překrásné ty co jsem nevyfotila - ze skal u silnice. To byla nádhera jenže nechtělo se mi riskovat, jezdilo tam hodně aut a chodník žádný. Tak nějak ještě pořád radši žiju než fotím :oDDD

    OdpovědětVymazat