pátek 3. prosince 2010

La Fabrika

... je k velkým divadlům příjemný kontrast. Zdobí ho jakýsi tovární design.

Navštěvujeme ho kvůli jeho příjemné atmosféře a kvůli tomu, že divadlo nemá pódium. Tak nějak se hraje v bezprostřední blízkosti obecenstva. A to mne baví :oD
... zejména když jako v dnešním představení s názvem "Bláznivý Petříček" hráli pouze dva, herec Vojtěch Dyk a herečka Tatiana Vilhelmová. A jak !!!!!
Ještě zmíním, že jsem si dnes jela koupit něco teplého na sebe. Mimo jiné i boty, vyhlídnuté jsem měla elegantní kozačky ale domů jsem si přinesla boty značky Keen a místo elegantního kabátu s kožešinou supr péřák. Prostě opět žádná prudce elegantní dáma ze mne nebude :oD

A ti co mi drží pěsti v krmení Mišelína prosím držte mi pěsti, jedu na vesnickou vyžíračku. Sice jsem předeslala, že držím dietu ale asi mi to neprojde. Bojím se této návštěvy ještě víc než Vánoc :o(



6 komentářů:

  1. Držím pěsti s Mišelínem jak o život, protože tě neskutečně obdivuju.
    Pustím se do toho taky, teda ne teď, protože tak pevnou vůli před vánoci fakt nemám, ale nalila jsi mi do žil víru, že to taky dokážu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Aranelko, zdravím, poradím fígl. Buď jim řekni, že jsi měla slabý žluč. záchvat,žaludeční neurozu - cokoli a prostě se musíš šetřit, nebo že tě čekají preventivní odběry a nehodláš před Vánoci, kvůli špatným výsledkům běhat po doktorech. Vždycky se něco najde, taky jsem to tak dělala. Lepší milosrdná lež, než výčitky potom. No a když to neustojíš, tak co?? Tak nic, prostě od dalšího dne zase v klidu najedeš na svůj režim. Stalo se , stalo, ale ty jedeš dál. Žádné výčitky :)) A pak ještě zlaté pravidlo JPP,Jez Jenom Polovinu. Když jsem hubla já, tak jsem přes Vánoce kilo shodila. Měla jsem takhle jako ty najetej systém a i když jsem se někdy neudržela úplně vzorně, organismus nezklamal a fungovalo to. Tak se toho neboj a věř si. A jestli s tebou jede pan Pepa, tak je to prima, protože máš sebou někoho, kdo za tebou stojí a o to ti bude líp. Držím pěsti a moc. Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Zdenko, já tedy u tebe "mýma očima" nevidím kilo navrch :o) ale pokud sama cítiš, že je nutné nějaké kilečko shodit, máš moji podporu !
    Milá Ivo, když já tak nerada lžu, jela jsem tam s odhodláním na tvoji radu JPP. A předem jsem napřímo řekla hostitelce, že hubnu. Ať se s tím každý vypořádá po svém. A protože je již den poté a já vše ustála, tak vím, že to bylo dobře. Dobře protože jsem nemusela během hodování vysvětlovat proč jsem nesnědla brambory k masu ......a chápu hostitelku, že mi vše nandala na talíř z jakési snahy projevit pohostinnost ale nenutila mne do jídla a hlavně ne do sladkostí. Za to ji moc děkuji.
    No zdálo se mi, že i ona hostitelka stratila nějaké to kilo, tak možná krmí taky Mišelína, jen se tím nechtěla chlubit jako já :oD

    OdpovědětVymazat
  4. Máš samozřejmě pravdu, lhát se nemá, ale někdy je to fakt nezbytnost.Tvoje hostitelka je fajn ženská. Já to psala z vl. zkušenosti. Moje teta nutí k jídlu a je to děs ! Snažila jsem se jen pomoct. Ale jsi dobrá a to moc, že jsi odolala. Malá zkouška na Vánoce složena na výbornou, jen tak dál.:))

    OdpovědětVymazat
  5. Ano Ivo, tohle moc dobře chápu. Jsou lidé, kteří zřejmě v dobré vůli nutí jídlo a to je hodně nepříjemné. I já jsem narazila u své jinak skvělé švagrové. Postavila předemne chlebíčky s majonézovým salátem, které zdobili kolečka herkulese. Vzala jsem si radši müsli tyčinku bez polevy (nosím je pořád sebou) no, vyslechla jsem si přednášku, že je lepší ten "slaný" chlebíček než sladká tyčinka ale důležité je, že jsem zhubla, okolí ať si to přebere :oD

    OdpovědětVymazat