sobota 3. července 2010

Promoce

Pátek patřil Muži.
Ukončil v tento den oficiálně svoje studium na VŠ a my byli u toho. Všichni svátečně a pohodově naladěni jsme sledovali jeho slib.

A naplnilo se moje srdce pýchou, nemůžu si pomoct :o)




A nejen pýchou ale čistou radostí...

... šťastná mama jsem :o)

... a co ty Miško, půjdeš na vysokou ?

9 komentářů:

  1. Aranelko, však máš být na co pyšná, nee:-).Moc Pepovi gratuluji!!!!!!Přeji Vám oběma krásný prodloužený víkend,Flo

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Flo, já trochu mistifikuji pojmenováváním členů mé rodiny. Ono psát o dospělých dětech není tak snadné jako o těch maličkých. Jedním slovem respektuji jejich soukromí a chráním je tím, že je ve svých příspěvcích pojmenovávám Muž a Žena. Tedy Muž je můj syn a Žena je moje dcera :o) Každopádně moc děkuji a gratulaci přijímám a ještě jednou se omlouvám

    OdpovědětVymazat
  3. Aranel, připojuji se s gratulací, muž je opravdu MUŽ, máš být na co pyšná!:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Aranelko moc gratuluji, Miška zatím neví ..usuzuji podle fotky :D

    OdpovědětVymazat
  5. Doufám, že tu promoci také jednou zažiji, alespoň u jedné z mých dcer. Zatím jsem pyšná jen na malé velké věci :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Aranelko, moc moc gratuluji jak Tobě tak synovi, máš být na co pyšná ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji všem za gratulaci, předám :oD

    OdpovědětVymazat
  8. gartulace muži velmi.-) já jdu za 14 dní..anevím, jestli to něčí srdce dojme:-)

    OdpovědětVymazat