úterý 20. července 2010

Jak prožít "šťastlivý víkend"

ví můj bratr eM.
Jako vždy, ba čím dál víc při našich setkáních lovíme ze skříně vzpomínek povedené figurky našeho dětství, veselé příhody z pohřbů našich předků, ztracené halušky, let kolmo, rozbitá nejen kolena, vánoční strom, cikánský přesulicidvůr a nezapomenutelné hlášky našich kantorů, strýce a všech co se laskavě podíleli na naši výchově :o) )))
A to tenkrát nikdo nechránil naše hlavy přilbami. Přežili jsme a dokonce se pyšníme vzděláním. Bratr vyšším.
A protože máme podobný smysl pro humor, rozesmíváme se snadno jen nevíme kdy a jak přestat a to i v tomto požehnaném věku :o))))
Švagrová eM už naše povídačky zná, dokonce doplňuje a směje se nepovinně s námi. A ještě něco umí švagrová eM, klonovat knihy (a to ať to stojí co to stojí :oDDDD)
A protože ani Pepa nikdy nekazí legraci, řekla bych i v těch nejtěžích chvílích :oD," šťastlvý výkend" proběhl, je za námi a už plánujeme další díl, tentokrát pohádkový :o)

No a pretože brate 27.7 .2010 v Prahe asi nebudeš, tak jeden Goran Bregovič pre teba a kvietky pre eM.

4 komentáře:

  1. Závidím, závidím, závidím! Jsem jedináček a můj pan Pepa také! Zkušenosti se sourozenci nulové a o to více se těšíme, jak krásně si rozumí naši synové!Na této půdě nemůžeme předávat zkušenosti!Jsi šťastná žena, když máš bratra!!!!:o)

    OdpovědětVymazat
  2. jsem ráda, že jste si to užii...mám dva bratry..ale takové štěstí asi ne:-(

    OdpovědětVymazat
  3. Díky, za každý šťastlivý víkend, s rodinou obzvlášť:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zeptám se bráchy jestli by ještě nejakou ségru neadoptoval :o)))))))))

    OdpovědětVymazat