pátek 16. července 2010

Jen tolik...

...že mám za sebou šest nekonečných dvanáctihodinových směn za sebou. Ufffff.
Nechce se mi a nepotřebuji nic, jen kus spánku a vidět něco pěkného...

... Máme doma v paneláku malé jezírko :o)...
... Co vadilo Carrie, postavě z filmu "Sex ve městě 2" na tom, že její Božský přinesl domů jídlo v krabici?
Nechápu.
Já svého Božského chválím :o)
Nedávno jsem si nad nepodařenými snímky ubírala na vážnosti slovami nevybíravými "jsem stará, nemožná...." aby mi můj Pepa ukázal, že to chce býčit taknějak jinak a jinde, přihlásil mne do kurzu.
Takže, zatím co ostatní budou dovolenou trávit lenošením na plážích, já se budu učit fotit ve škole :o)

9 komentářů:

  1. Skvělé! Jsi úžasně akční! Bude z Tebe fotografka!:o)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to pak budeš moci i dávat rady on-line :-)
    A šest 12ti hodinovek za sebou .... to jsou ale vražedné směny

    OdpovědětVymazat
  3. Ten tvůj Pepa je prostě taky pan Božský :-D
    A to jezírko v paneláku je nádherný, super nápad....budu také realizovat :-))) A už dej nohy hore a pořádně odpočívej.....

    OdpovědětVymazat
  4. Aranel,6 dvanáctek???To jsi dobrá,žes to zvládla:-).Já měla dost po 2 dvanáckách nočních:-(.
    Tak teď odpočívej,užij si obskakování od pana božského a těším se,až nám budeš radit on-line s tím focením:o).

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo! To budeš profík, tak potom napiš co a jak:-) Máš můj obdiv, tolik dvanáctek v takovém počasí! Holka, ty máš ale páru!

    OdpovědětVymazat
  6. no tak to gratuuju..že jsi vydržela za tak empatického manžela..je to zázrak..ten tvůj pepa.

    OdpovědětVymazat
  7. To jezírko je úplně parádní :-)). A pozornost v podobě kurzu focení je až záviděníhodná.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc rada chodim na vas blog,obdivuji vas a vzdycky se rada zasmeju....krasny de romca

    OdpovědětVymazat