čtvrtek 1. července 2010

Nevíte prosím Vás...

... jak se fotí tančící Miš ? Mám tu naši hyperaktívu pořád rozmazanou :oD
Jinak to byl dnes pohodový den. Miška sledovala dopoledne pořady v TV. A mně se povedlo zatím vyžehlit hromadu prádla. Po jejím oblíbeném AZ kvízu jsme připravili věci na koupání a hurá do Klánovic.

Večer jsme si povídaly s Ženou na balkoně. A najednou slyšíme známe hlasy přímo dole. To nám táta ukradl Mišku a společně zpívali a tančili pro pobavení nás i sousedů :oD
Ahoj Miško, zítra se uvidíme !

Tak ještě čtvrteční kvítí. Zdobí nám stůl a má veselé letní barvičky, pomáhala vybírat Miška, to je jasné :o)

5 komentářů:

  1. Krásné kytí, úžasná Miška... :-)

    Zítra se jedeme koupat do Úval, prý je to tam moc hezké, tak to chceme vyzkoušet... Máš ještě Mišku u sebe???

    OdpovědětVymazat
  2. Miška si s babičkou moc užívá :), krásná kytička!

    OdpovědětVymazat
  3. Fotit v pohybu taky neumím, můj muž mi to už několikrát vysvětloval, ale já to pokaždé zapomenu...Navíc, rozmazané fotky v pohybu mají něco do sebe, jsou takové "živé":-)Přesně jako tančící Miška:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Aranel,netuším jaký máš foťák,ale neše mjučko má režim "sport".Třebas ten tvůj má něco podobnýho.Muž by ti neporadil?
    Tančící Miška ostříhaná...moc jí to sluší:o) .A koukám,že tanec jí nedrží jen doma.Ta fotka venku s tátou je taky hezoučká.

    OdpovědětVymazat