úterý 6. července 2010

Léto...

... je v plném proudu.
Vytesala jsem čas jen pro nás dva, takže víkend byl odpočinkový.
A když se řekne odpočinkový, znamená to, že jsem nevařila (jen v neděli večer jsem hodila na pánev rybu a zapilijsme ji dobře vychlazeným bílým vínem), nepekla, o nikoho se nestarala ba dokonce nepsala blog, jen užívala sluníčka a vody v Klánovicích.
Večerní procházka s Holynkama na Chvalech byla ukončena krátkou návštěvou příjemné zahrádky restaurace Mondi.
Pepa malé pivko, já mochito. Alkoholické :o)

6 komentářů:

  1. Jejda, to musel být parádní víkend,takové je potřeba si užívat plnými doušky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je super, že jste odpočívali a užívali si:-).Přeji Vám krásný zbytek volného dne,F.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to byl letní víkend jak má být:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Liduško, krásná pohodička a já mooooc děkuji za milá slova ! Miminka jsou kouzelná! :o)

    OdpovědětVymazat