sobota 10. července 2010

Muff, ufff

Včerejšek jsem si pěkně užila. Jakpakbyné. Byl to poslední den volna a to co mne čeká bych nepřála ani svému největšímu nepříteli. Čtyři denní a dvě noční. V kuse šest dvanáctek. A venku tropy a kdo si myslí, že v metru je klimatizace, mýlí se :o)

Muffinky jsem upekla během dopoledne, Pepa měl práci a já si pečením zkrátila čekání na společný odjezd do Klánovic.
Jsou podle receptu Babs, jen jogurty jsem použila bez příchutí, bílé. Do těsta jsem vmíchala černý rybíz a navrch z obavy, že šťáva poteče jsem je posypala žmolenkou. No, dobré je to :oD
A ještě jednou moc děkuji Evičce za pořádnou porci rybízu :oD

Večeře probíhala opět v prázdninovém duchu a tak to je správně. I ta nejlepší hospodyňka si má od plotny odpočinout, nadechnout a nabrat inspiraci.
Tentokrát jsme debužírovali v restauraci hotelu Chvalská tvrz.
Pečený pstruh, grilované tomaty. Pepa si přiobjednal bramboráčky a zapíjel malým pivem. Dvěma :o)
Jeden bramboráček jsem ochutnala a navrch šopák. A co pila eL? bílé suché, pro zvědavce rulandské šedé a jemně perlivou.

Holynky si v pohodě srkaly vodu z misky. Tu dostaneme ve všech restauracích tak nějak automaticky. Dnes to měli navrch i s pomazlením. Pan číšník neodolal a rozvášněné Holynky přátelsky objímal :oD Hosté se usmívali, nikdo neprotestoval a pan číšník měl od Nelynky umytý makeup :oDDDD

Večer po shlédnutí Jana Krause a jeho dvoustého dílu o uvolnění, jsem se malinko připravila na ráno a ne a ne a ne a ne a ne usnout. Usnula po jedné hodině ranní a to je špatné, když vstává v 4:45hod. Jo to bude den. Uf uf


Recept je okopírovaný ze stránek Babs

Ingredience:

300 g polohrubé mouky, 1 prášek do pečiva, 150 g cukru krupice, 1 vanilkový cukr, 2 smetanové jogurty (celkem 300 g) -
měla jsem tentokrát oříškový Florián a chocoballs Florián, ale použít se může jakákoliv příchuť, 1 dl oleje, 3 vejce, 50 g čokolády - nemusí nutně být.
Postup:
Celá vejce promícháme s cukrem, postupně vmícháme olej, jogurty a mouku smíchanou s práškem do pečiva a čokoládou posekanou na kousky. Lžící dáváme do vymazaných a vysypaných důlků či formiček na muffiny a upečeme dozlatova (asi 20 minut při 180°C). Hotové


Taky si říkám jaké by byly muffinky s borůvkama, červeným rybízem nebo švestkou :o)

9 komentářů:

  1. Aranel,mrzí mě,že tě "pracovní proces"opět dohnal.Přeju Ti horu sil na zvládnutí takového prac náporu:-).Mufiny vypadají báječně.

    OdpovědětVymazat
  2. Nj práce nepočká..
    Mufiny jsou krásné, moc se líbí i mojí mamince.
    Moc bych prosila o recept :)
    Děkuju

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to zvládni, v těch vedrech je to fuška!
    Muffin vypadá lákavě!

    OdpovědětVymazat
  4. Milá moje, myslím na Tebe a tak to v tom krtkovi ve zdraví přežij!
    Recept vyzkouším, za deset dní se vrací Honza, tak zase bude pořádný strávník! :o)))

    OdpovědětVymazat
  5. diky moc, uz jsem recept napsala mame :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak moc se mi líbí, jak si umíte s Pepou a Holynkama krásně žít a užívat ten život...a moc dobře se o tom čte :-).

    OdpovědětVymazat
  7. Aranelko teda tomu říkám našup jak v uff tak v Muff, ten recept bych ráda zkusila :).

    OdpovědětVymazat
  8. Borůvkové mafinky můžu jen doporučit. Jsou to naše nejoblíbenější :-D A pak ještě jablíčkové se skořicí... Mňam mňam, asi je taky s Bájou upečeme :-)))

    OdpovědětVymazat
  9. je je..já nemmám ty formičky:-(((A ty to přežij, lidu..

    OdpovědětVymazat