pondělí 26. července 2010

Děli se věci ?


no nějaké ano. Ráno když jsem docupitala po sérii nočních domů, v mé posteli spinkala malá holčička :o)
... jiné věci se neděli a já doufám, že se dít budou. Není to poprvé, když ve vyklizeném bytě čekáme na řemeslníky a nic. Ani se neobtěžovali zavolat, prý mají rozbité auto a dorazí zítra.
Ale jak už to bývá, všechno špatné k něčemu dobrému. Michalku si vzala na půl dne Evička a já mohla zalehnout a spát. Po pár nočních je toho třeba....

... dnes už jsem vařila, tak tady je důkaz. Ještě jsem to nezapomněla a v místních restauracích nabrala inspiraci :o)

... k večeru mi rozbolela hlava a tak jsem se natáhla. Miška ke mne přišla a říká:
"kdybych věděla, že se k tobě vejdu, lehla bych si taky"
Udělala jsem tedy místečko, přilípla se na mne a říká " SEŠ měkoučká" a usla

P.S. maminko a tatínku dítě Vám umejeme až zítra, jo ?

4 komentáře:

  1. My tomu říkáme Jít spát na čuňáka :-)))) Co si budeme povídat, občas se prostě zadaří, anebo se ale vůbec nechce....
    A to papání vypadá lákavě!

    OdpovědětVymazat
  2. Krása! U nás se říkalo jit spát na piráta! Večeře vypadá úžasně a jistě tak i chutnala! :O)

    OdpovědětVymazat
  3. U nás se tomu říká na prase :oDDDDD

    OdpovědětVymazat