středa 28. července 2010

Jak jsme slavili

Kutalovic Kája se ptala neustále dokola maminky Gabro, kdy už se už půjdeme podívat na ty skřítky od V.Klimtové do Chvalského zámku.
Tak Kájo, muselas počkat protože teta a strejda Pepa ještě museli dovyklidit kytky z balkonu, dopřikrýt podlahy, protože u nás se konečně děli věci. No a já ty věci musela vyfotit (jsem halt blogařka :oD)
Musím konstatovat, že po nevydařené akci jsem očekávala to nejhorší. Řemeslníci měli dorazit v pondělí a ani nezavolali a nepřijeli. Když volal Pepa řekli, že mají rozbité auto a já už v duchu jsem si říkala "aha, avtamabil, to budou ušmudlaní ukrajinci". Jenže přijeli dva češi, mladí, hezcí, šikovní a skvěle sehraní, pijící limonádu a rozpustné kafe. A nastal fofr. Vymlátili dvě okna, spojující příčku a dveře na balkon


....osadili plastová veliká okna.
... přijeli v 7:25 a odjeli v 14:30 hod. Vše perfektně uděláno, ukotveno a zameteno. Nicméně nastal uklízecí maraton, protože prach byl prostě všude. Byla to taková makačka, že Holynkám stačil jen pohled na nás a už usínaly únavou .....

... v záchvatu práce jsem si uvědomila, že jsem Pepovi nepředala dárek k výročí. Tři roky, tři láhve. Příští rok to budou čtyři atd. Kolegové v práci se mi smějí, že Pepu záměrně otupuju aby to se mnou ještě vydržel ale nakonec říkají jak je to otupování hezký nápad :o)))) No co, Pepa alkoholik není a už asi nebude, to je jisté a oba máme rádi, když je z čeho vybírat a pohostit i milou návštěvu ....Ještě jednou děkujeme Kutalům, že nám ohlídali Mišku. No jsem nejspíš první babička v Čechách, která si veme vnouče na prázdniny a pak ho šoupne sousedům :o))))) Snad mne omluví fakt, že na skvělém koncertě na Vltavě bylo tolik lidí, že by ji tam nespíš chudinku dav umačkal. I my jsme se mačkali a tlačili abychom viděli co nejvíc. A slyšeli.
A co lepšího na výročí svatby než hudba svatebního( i pohřebního :oDDD) orchestru Gorana Bregoviče Dvě písničky si s orchestrem zazpíval i božský Kája.
Náladička a atmosféra nepopsatelná.

Na závěr ohňostroj. Tady kousek pro Vás

Byli jsme tak dobře naladěni, že jsme zapomněli na tu uklízecí únavu a zapadli jsme na dvě dvojky bílého do baru. Domů jsme dorazili před půlnocí, Holynky spaly ale náš příchod je probudil. Udělali jsme ještě venčící půlnoční procházku a zvenku obdivovaly naše nové okna.

2 komentáře:

  1. to jsou mi teda věci :)), nenudíte se, ale samé hezké novinky. díky za ten ohňostroj, vypadá báječně.

    OdpovědětVymazat
  2. výročí jste oslavili krásně :)

    moc se mi líbí ten nápad s flaškami..

    OdpovědětVymazat