neděle 25. července 2010

Pořád v práci

Hortensie zdivočela, vyzelenila se ale i tak divoce zelená je krásná :o)
Ostatní kytičky i přes velká vedra a sálající jižní sluníčko prospívají

Ač chodící do práce si lebedím, hovím, odpočívám. I vařit jsem zapomněla :o)
Na druhou stranu, naučila jsem se telefonicky objednávat jídlo v restauraci.
Aspoň pár krát, než se opět budu muset rozpomenout :o)

Jiřík místo dovolené marodil, ale nyní je už fit a v práci je tím pádem o poznání veseleji :oD

Tak ještě jedna noc a pak se budou u nás doma dít věci

5 komentářů:

  1. Aranel kytičky\ jsou úžasné. Krásné.
    Jiříka jakožto vdaná nekomentuju. :o)
    A jdu vařit. (Mně zapomenout nedají) :o)))
    Přeju krásné léto.

    OdpovědětVymazat
  2. Aranelko hortenzie je nádherná, jídlo po telefonu..nejen že jsi šikovná, ale i praktická :-), těším se na ty VĚCI. Měj se fajn!

    OdpovědětVymazat
  3. Kytičky jsou krásné, Jiříkovi to sluší a buď ráda, že si někdy od vaření odpočineš:-) Já to tenhle týden taky budu šidit:-)

    OdpovědětVymazat
  4. No tak ty nás takhle napínáš?? :-) Jsem zvědavá, co se bude dít! Doufám, že nic nepříjemného!
    Jídlo z restaurace mám ráda, páč se nádobí vyhazuje :-)

    OdpovědětVymazat
  5. taky to otřebuju, jídlo z restaurace, ale ještě jsem se t nenaučila:-(

    OdpovědětVymazat