pondělí 5. září 2011

S návratem domů....


...jsme vtrženi do pracovních povinností ale nejen to i rodina si žádá své a tak odpočatí pomáháme kde se dá...a kde se nedá, tam se nám dostává nevlídných slov.

Hodně nás trápí zdravotní stav švagra Tondy...nevypadá to dobře a švagrovou Vé je třeba vyslechnout a podpořit...taky převzít její díl péče o Marušku, má toho tak dost..."ale co já"...ozývá se v telefonu Sofinčiny maminky, kterou je třeba pohlídat ..."aspoň na pár dnůůůů"....no jo na pár dnů to nejde, telefonem sekne a pak si to rozmyslí a souhlasí snad... pro Sofii si pojedeme v pátek a bude u nás celý víkend...plánujeme si vzít i Michalku...holčičky si spolu i přes věkový rozdíl docela dobře rozumí ...a to nás těší :o)
Pepa měl včera dobrý nápad...jít na večeři...a zastavit se ...zavzpomínat na naši dovolenou...jak hezky nám bylo i když jsme se ocitali místami v nestandartních situacích.....
Holynky jsou v Mondi již udomácněné...a jako správné štamgastky dostávají vodu do talíře:o)
...my dostáváme( ve stejných) talířích pikantní salát s krevetami....suché víno....
...a já konečně pořádné latte....to mi na dovolené chybělo :o)
...k vedlejšímu stolu usedá pán s dvěma pesáky....ne že by Holynky byly jejich přítomností nadšené ale chovají se způsobně...ony se vůbec po návratu od Zojky chovají moc dobře a slušně...zbytečného poblafávání se tam pod taktovkou zkušené pejskařky odnaučily...a tak máme radost a při každém náznaku jejich hlasitého projevu je čapáme za čenich a vynadáme...a je to ...zatím dobrý :o)


4 komentáře:

  1. Nádherné fotky...salátek a latté..to bych si dala líbit. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jak já ti zase rozumím. Včera přišla smutná zpráva, měla jsem ji poslát dál a při té příležitosti jsem se chtěla poptat, jak se daří 3týdenní neteřince. Byla jsem docela tvrdě pokárána, jako co chci a zrovna v tuhle dobu. A to od vlastní rodiny. Holt všude žijí lidé...
    Salátek a latté, dobře to děláte, jak si hezky spolu užíváte.

    OdpovědětVymazat
  3. cítím s tebou, zavděčit se je nemožné leckdy..je mi líto, že to se švagrem dopadlo špatně:-(

    OdpovědětVymazat
  4. není možné zavděčit se všem..
    Večeře se tedy vyvedla :)

    OdpovědětVymazat