středa 7. září 2011

Barování Sandry Novákové....

v září.....prožili jsme zas jeden ojedinělý večer....opět se ukázalo, že to napětí...šimrání v břiše... jestli tentokrát budou vstupenky uaaaa ????.... a potom to dlouhé frontování před dveřmi Malostranské besedy....prostě nám to stojí za to :oD...je to už závislost....no já vím, našinec by spíš potřeboval dohnat spánkový deficit než trajdat po nocích ale tahle multikulturní potrava mi dělá moc dobře a klidně bych příště Filipe vydržela i déle...myslím, třeba... do tří ? :oD...

....zářijové barování zahájila opět sama Sandra...v jejím podání zazněla píseň Lampa...z repertoáru Hany Hegerové......mimochodem v krásných botách ...jenže vyfoť to, že ....
...večerem provázel troufám si tvrdit...miláček barování Filip Rajmont.......tentokrát mezi řádky a vstupy ... poodhalil zákoutí svého místy až příliš rozmarného léta...kdo podobným prošel a prožil...a to třeba rovnou i celá čtyři roční období (ne-li více a i více)... smál se přes slzy.

A tak si říkám, věřit tak na předávání pozitivní energie na dálku...udělala bych to, jenže tohle nebude moje silná stránka.... .nicméně pro všechny, kteří momentálně nemají moc důvodů k tomu aby skákali radostí alespoň píseň .....zde...
...Michal Skořepa....dřív jsme si říkali, že Střihavku v roli Jesuse není možné nahradit...však víme ten jeho blonďatý zjev a hlas...ale čím dál víc posloucháme Michala..tušíme, že to lze :o)

Na barování je úžasné, že krom stálic máme možnost poznávat nové interprety...tím byla tento večer Eva Vrbková.....s doprovodem...
..i Jan Karez si na tento večer přivedl novou, mladou, krásnou ....a smutnou dívku :o)...hrála krásně....
Dominice Haškové barování svědčí....je čím dál víc v tomto prostředí uvolněná...a na výkonu je to znát....dnes zazněla píseň, kterou slýcháme v rádiích ...a rádi...od Adele...
...a jeden duet s již klasikou...hudebně zdatnou...Honzou Nedvědem...je to prostě ten hodnej co ho máme všichni rádi :o)....
Stálice...moje top i tip...prostě Věra Nerušilová...
Ondra Ruml...můj favorit... již stálice barování...a doufám, že to tak v budoucnu bude i dál....
...a potom pěkně spolu....
...stejně jako skvělý pianista...až příliš skromný ...na to jak úžasně hraje...
Martina Bártová....je důkazem, že krása, talent a smysl pro humor...se dá nadělit do vínku pěkně najednou :o) ...je skvělá a vždy to pěkně rozjede....v obecenstvu šílíme a bouříme :o)
Ondřej Brzobohatý....dnes jen na skok...ocitá se před premiérou nového muzikálu uváděného v Karlínském divadle...Vražda za oponou....tak pfuj pfuj pfuj....a zamlouváme vstupenky i pro Ježíška .... (a to jsem měla v úmyslu šetřit :oD)....

Honza Cína....mladý moderátor pořadu pro děti...joo minule jsem ho zahlédla v kostýmu Fredyho...:oDDDD...no prostě super týpek...pohodář a jak jinak talent....
Eddie Stoilow...co dodat....klidně i v říjnu hoši :oD...já ten váš hit snesu znova a znova :oD...o Ženě nemluvě ...
Tomáš Slavíček a jeho rychlé nohy...a nejen to....i vtipem hýří tento sympaťák...
Kryštof Michal...s doprovodem...prý pokus o snížení laťky...páč by jinak Langoš nevystoupil...no nevím...laťku nesnížil...spíš to pořádně rozjel a navrch nám ukázal jednu pěknou zahrádku :oD
Richard Nedvěd....trapnomagie??...tak nějak nazývá své kouzla namíchané s pořádnou porcí skvělého humoru...:oD...a stovka se našla ....
....tento večer jsme se konečně dočkali i Langoše...tedy Jirky Langmajera....já nevím co dodat k jeho produkci...asi,že jsem si málem učurla..:oDDD....ale láká mě vidět ho i v jiné roli...asi se budu chtít přece jen podívat na Mefista ...tedy hurá na Palmovku ...v režii slovenského herce a režiséra Emila Horvátha....

Martina Bártová... její kapela prošla změnou....přibrala dva nové muzikanty ...muže :o)...a ladí jim to parádně ....i myslím s hostem?...saxofonistou Čtveráčkem....
Na závěr zapěli a zamuzicírovali Ondra Ruml, Honza Nedvěd a na bicí ....
...Petr Zimák...příští úterý...v jiném seskupení a v jiném žánru...v Salmovské...už se moc těšíme :o)

Joo, dala jsem si závazek, že každého jen jednou....no a zase těch fotek...tak příště :o)

P.S. poděkování patří tentokrát Ženě, která nejen vzorně pohlídala Holynky...ona vážení vystála frontu v divadle na Žižkově...no to jste neviděli...jak dlouhá byla...a lilo jako z konve..., že rovnou napsala, že tedy příště v žádném případě NE...ale když jsem se ji zeptala jestli příští týden půjde stát "frontičku" na lupeny do MB Barování... tak to prý jo...a ráda :oD

A malá douška...ať je to tak nebo tak...jsem svému virtuálnímu světu...blogařské rodině vděčna....přináší mi do skutečného života nové a prima lidi....a to mi dělá radost ...veeeelikou :o)





8 komentářů:

  1. Krásné počtení i pokoukání, mám teď díky tomu hroznou chuť vyrazit taky někam za kulturou. Z těch fotek přímo dýchá ta skvělá atmosféra co tam musela být. Krásný veče Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Tak koukám ke konkurenci, jak vidí Barování :-))
    Krásné fotohrátky! díky za odkaz na Kudykamovou píseň, jednou ji VN zpívala i na BARu, je úúžasná! Bylo to prima! a jestli neulovíme lupeny na říjen... bude mi to moooc líto!

    OdpovědětVymazat
  3. báječná foto reportáž! Moc jsem si to užila a kus atmosféry padl i na mě.
    Díky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, to je reportáž! Díky:-)

    OdpovědětVymazat
  5. No a co já, já tam byla taky:-)))Já ti taky zazpívám, abych zasloužila fotku:-)))

    OdpovědětVymazat
  6. No zase krása co se týče účinkujících, ale Langoš je SEŽRÁNÍ!!!!!Asi bych si nejen učurnula, bylo by to horší :-).....

    OdpovědětVymazat
  7. Jak kdybych tam byla!!! Moc pěkné koláže!

    OdpovědětVymazat
  8. O Barování jsem několikrát slyšela, ale po této reportáži to prostě musím zažít .)) Díky!!

    OdpovědětVymazat