sobota 24. září 2011

Pár přátel mít


když skončil fotokurz zjistili jsme, že jsme nabyli nejen vědomosti (no jo no, někdo více někdo ehm.... je téměř na reparát) ale našli i sami sebe. Vznikla prima parta nekonfliktních lidí, kteří se nechtěli smířit s tím, že po skončení kurzu se mají nadobro rozloučit....touha setkávat se....klábosit nejen o focení...bavit se ...to se líbí i dalším přátelům ...zhmotnělým blogařům :o)
ovšem zářijový pátek se bohužel nehodil všem ale nevadí, další setkání se bude konat v listopadu,(listujte v diáři a navrhujte termín!)... než vypukne Vánoční běs :oO
Téma zářijového setkání ...."jak jste trávili léto?"....došlo na prohlížení fotek....produkci se zájmem sledovaly i Holynky :o)

....jedlo se a pilo....

...někteří hodovali až příliš....ne ne...tohle bříško není jen napapané :oD

...došlo i na mazlení.....
...tulení.....

...na povedený večer, že jo Alešku ?











...přišla i majitelka maličkého miminka...Viléma (zatím, co jsme se chystali na srpnovou dovolenou...Radka se chystala do porodnice:oD) .



...v partě je i Muž a Evička....není nad to mít přátelé ve svých dospělých dětech :o)

...salvy smíchu :oDDDD



...můj přítel číslo jedna...můj muž. Inu, říkali jsme si jak je to příjemné, že věkovou bariéru nikdo z přítomných neřeší...a tak chvíli můžeme být v mladé společnosti.... mladí i my :o)

....no a já mám konečně vytoužené fota s bratry Šabaty...tak schálně, který je který ?...já už to vím :o)



4 komentáře:

  1. Velká gratulace k takové prima partě...

    OdpovědětVymazat
  2. Super! Taky gratuluju k tak prima lidem :-)

    OdpovědětVymazat
  3. no tys nás krásně zvěčnila...krááása

    OdpovědětVymazat
  4. Ach jo, jak já ti to holka závidím. ať už ty toulky za kulturou a dobrou hudbou, nebo to množství přátel s kterými máš možnost se scházet...

    OdpovědětVymazat