úterý 20. září 2011

Drobečky z perníku


...v přístřeší divadla, kde všudypřítomně a stylově žije vtipný duch Járy Cimrmana.

Včerejší poklidnou atmosféru Žižkovského divadla, rozhýbala svým hereckým výkonem Simona Stašová. V roli zkrachovalé zpěvačky, která se vrací z protialkoholní léčebny....jsme se dočkali skvělého hereckého výkonu...tahle role ji opravdu sluší....nutno také dodat, že malých rolí v tomto představení není ...a skvěle s ní spoluhrají herci divadla Antonína Procházky v Příbrami.

"Byla přesně taková, jak jsme čekali"...zhodnotil s lehkým úsměvem spokojeného diváka výkon Simony Stašové Pepa. A já souhlasím.


Divadelní sezóna evidentně neběží v plném proudu a tak se neostýchám postávat v postranné uličce, sic v ruce třímám lupen do neatraktivní zadní řady ...čekám až dozní třetí zvonění a sál lehce potemní abych směle vyrazila a pohodlně se usadila v atraktivním středu třetí řady. Někdo zaspal?... zapoměl?.... nebo snad onemocněl ?..nebo dostal nevhodný dar v podobě vstupenek do divadla ????....nevím a zaháním výčitky, protože vstupenky na tohle představení jsem vybojovala na internetu a pak následoval další boj v dlouhatánské frontě trvající dvě hodiny, kterou vybojovala "dobrovolně" sama Žena.
A stud odložím i příště .... v Karlíně.

2 komentáře:

  1. Představení jsem také viděla,souhlasím, že vybojovat lístky je boj a pak bych veškeré výčitky také odhodila:-) Paní Stašová se mi tam moc líbila, ale z jejích spoluhráčů jsem tehdy byla poněkud rozladěná, trochu mi připomínali ochotníky. A tak se buď výrazně zlepšili a nebo jste měli lepší alternaci. Každopádně, tohle představení fakt stojí za to:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko moc se mi líbil Vojta Záveský...i když musím také zkonstatovat, že Příbramští přenechávali..... snad gentlemansky..... zářit Simonu...tak bych to nazvala já.
    A lituji, že jsem přemeškala představení s T.Medveckou a E.Balzerovou, bylo by to zajímavé srovnání přesto, že nesrovnávám ráda :o)

    OdpovědětVymazat