úterý 27. září 2011

Já řídím



Řídit auto je univerzální symbol! Řídit, či neřídit - to se nějakým způsobem týká každého z nás. Je to způsob, jakým se dostáváme za svým cílem. Je to způsob našeho pohybu životem.
(o knize "Já řídím"... Zdeňka Jordánová)

Knížku jsem zatím nečetla. Ovšem citaci z ní pronesla nedávno Gabro, když jsme seděli u nás doma, pili kávu a já hledala onu pověstnou kapku. Tu poslední.

Pár let mi totiž řidičský průkaz odpočíval v bezpečí šuplíku a pár let sbírám argumenty... proč vlastně řídit.
Asi nebudu sama, kdo ztratil motivaci. Nemyslete, je to snadné. Stačí mít za rohem autobusovou zastávku a také ochotného manžela, který s vámi rád objíždí vše potřebné včetně nákupních zón.
Jenže všeho do času. Již řídím, i když zatím jen v rámci kondičních jízd.

Moje odhodlání ocenil můj muž krásným dárkem.
Koupil mi hodinky (ty na ruku já nenosím od dob počátku mobilu), které se mi moc líbily ale sama jsem si je nekoupila. A já naoplátku....ho zakrátko povozím, doufám bezpečně :o)

7 komentářů:

  1. Tvůj muž je fakt jedinečný...

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný dárek. A hodně odvahy v znovuřízení. Já novou motivaci získala asi před čtyřmi lety a bylo to těžké, skoro horší než v autoškole,protože s věkem přišel u mě i větší strach. Zlomení trvalo dost dlouho, ani dnes nejsem žádný závodník, ale jezdím už bez strachu, byť s respektem, a ráda (byť jen po známých trasách,neb nemám orientační smysl). Přeji tedy hodně energie a odvahy a krásné zážitky z jízdy

    OdpovědětVymazat
  3. Tak nevím, k čemu popřát dřív. Jestli ke správnému rozhodnutí, nebo k báječnému muži.
    Užívej si oboje.

    OdpovědětVymazat
  4. krásná motivace! tak hodně km bez nehod! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. gratuluju k rozhodnutí!!!
    Nejhorší máte za sebou :)

    OdpovědětVymazat
  6. Milé dámy moc vám děkuji za povzbudivá slova. Inu, mám za sebou již tři jízdy (jedna s horečkou a jedna v černočerné noci). Zdá se, že přesedlávám z panické hrůzy do stádia strachotěšení. je to přesně tak, jak popsala Jitka, s věkem roste odpovědnost a tak tajně douufám, že i u mne se dostaví pouhý respekt a radost z jízdy :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Aranelko, to hlavní jsi udělala - první krok - sednout zase za volant, zjistila jsi, že jsi nezapomněla a ono to jde a ty to zvládneš za čas naprosto s přehledem. Držím pěsti :-)

    OdpovědětVymazat