čtvrtek 22. září 2011

Kamila ....

...je čičila.
Tato dvanáctiletá heboučká dáma zpříjemňuje obydlí mé zvláštní sestry Jany.
Kamila si foťák neoblíbila, cvakání spouště ji přímo děsilo....a tvářila se trošku bojovně, tak jsem focení po pár pokusech vzdala a foťák putoval do bezpečného nitra brašny.
Pak následoval příjemný podvečer .a vynikající večeře ...mňam....příště ségra a Honzíku zase u nás :o)

5 komentářů:

  1. Moc hezká fotka. Kamila je krásná.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná. To mi připomíná, že jsem už hooodně dlouho nefotila našeho Myšáka. Musím to zase někdy zkusit :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Takovouhle " Kamilu" jsem měla jedno léto na starost hned dvakrát. Jaké bylo překvapení v září, když jedna Kamila měla mladé :)).

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem kdysi vlastnila činčilku. Jmenoval se Čenda a byl to pěkný lump :).

    OdpovědětVymazat