středa 31. srpna 2011

Jsem zpět....


...a se mnou jedno kilo navrch...však já si s ním poradím....už na tom pracuju...
...byli jsme několikrát překvapování..jak už to v životě bývá mile i nemile...zažili jsme dobrodružství...nabyli cestovatelské zkušenosti...dlouze se procházeli na písečných plážích...ale i povolili uzdu adrenalinu....užívali si vrchovatě sluníčka a moře....ochutnávali místní speciality, zralé ovoce....hodně se smáli....a cítili stejný stesk...
...jsme prostě dobrý tým, který po návratu domů založil obálku s názvem "léto 2012"


7 komentářů:

  1. To zní náádherně. Gratuluji ke šťastnému návratu i k prožitým šťastným dnům...

    OdpovědětVymazat
  2. Vítejte doma.¨fotky vypadají úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  3. To zní dobř. Jak popis dovolené a prožitků, tak to, že jsi zpátky.

    OdpovědětVymazat
  4. tak to vám přeju..moc! naše obálka se asi nenaplní:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vítej doma :) A už se těším na fotky, dnešní upoutávky vypadají náramně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Aranelko, vítej, já už se těším na fotky i na tvé další milé příspěvky, chyběly mi.
    J.

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem ráda, že jste si dovolenou užili, vítej zpátky:-)

    OdpovědětVymazat